رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-01-10 08:34 شماره خبر : 3282 https://sobhezagros.ir/short/VwoRp 0
در آستانه برگزاری دومین کنگره‌ملی۲۰۰۰شهیداستان‌کهگیلویه‌وبویراحمد؛

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به اقدامات صورت گرفته در راستای کنگره ملی شهدای استان پرداخت و گفت: یادوراه شهدای ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

عین‌الله دهقان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» با تبریک ماه مبارک رمضان و سال جدید به تشریح اقدامات صورت‌گرفته پیرامون اجلاسیه ملی شهدا گفت: کمیته ورزش و جوانان اقدامات مختلفی پیرامون اجلاسیه ملی شهدا در دستور کار قرارداد که در این راستا ۱۲ جلسه درون دستگاهی برگزار شد و در سطح شهرستان با حضور اعضای کمیته همچنین این جلسات برگزار شد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی و میزبانی از برنامه‌ها ورزشی ذیل کنگره شهدا و تحت عنوان کنگره ملی شهدا انجام‌گرفته است و تمام مسابقات قهرمانی تحت این عنوان کمیته شهدا برگزار شد. 

وی ادامه داد: سه جلسه با رؤسای شهرستانی در راستای کنگره شهدا برگزار شد و توجیه شهرستان‌ها انجام و کمیته‌ها تشکیل و پای‌کار هستند‌. 

دهقان گفت: نام‌گذاری اماکن ورزشی به نام شهدا، شهدای ورزشکار که طی روند اداری نام‌گذاری این اماکن دنبال می‌شود. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برگزاری یادواره  شهدای ورزشکار قبل از اجلاسیه کنگره شهدا در سطح شهرستان و مرکز استان، یادواره شهدای فوتبال که برنامه‌ریزی و جلسات آن برگزار شد و قبل از ورود به زمان اجرای کنگره ملی شهدا برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه جمع‌آوری اطلاعات در خصوص شهدای ورزشکار استان، آثار و مستندات دست‌نوشته در قالب کتابچه و چاپ آن دنبال می‌شود، ادامه داد: فضاسازی اماکن ورزشی با شعارهای دینی، وصیت‌نامه شهدا و تمثال شهدا مزین خواهد شد و همچنین آرم یادواره شهدا در سربرگ اداری درج می‌شود. 

دهقان با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی در حوزه شورای معاونین برپا می‌شود و   یادواره شهدای استان با حضور مسئولان کشوری از وزارت و استان برگزار می‌شود ادامه داد: سرکشی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و تکریم قهرمانان در راستای ترویج فرهنگ و ایثار شهادت در هفته جوان، هفته تربیت‌بدنی و در هفته دولت اجرا شد و در سال جدید در دستور کار است که از خانواده معظم شهدا دیدار می‌شود. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه تجلیل از پیش‌گامان عفاف و حجاب و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران از دیگر اقدامات خواهد بود. 

وی با تأکید بر اینکه اردوی راهیان نور در راستای ترویج فرهنگ و ایثار شهادت در ذیل کنگره شهدا انجام می‌شود ادامه داد: همه فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی ذیل برنامه  کنگره شهدا برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار