رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-12-15 11:34 شماره خبر : 2886 https://sobhezagros.ir/short/e8A6y 0
جانشین تیپ 48 فتح:

جانشین تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یادواره شهدای گردان امام حسن (ع) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» صبح امروز سه شنبه گردهمایی فرماندهان و رزمندگان گردان امام حسن مجتبی ( ع) در محال کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. 

جانشین تیپ ۴۸فتح در این مراسم گفت: در سال آینده کنگره ملی شهدای استان برگزار می‌شود و برگزاری یادواره شهدا و گرامی داشت فرماندهان و رزمندگان گردان امام حسن (ع) که افتخار بخش سپیدار، جلیل و باباکان است برگزار می شود.

سرهنگ امین قلی پور گفت: ارج نهادن به مقام و منزلت شهدا وظیفه ماست، برای نابودی یک ملت نابودی اسطوره ها و قهرمان های آن کشور لازم است لذا امروز وظیفه داریم این اسطوره و ارزش ها و قهرمانان را برای نسل جدید تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه امروز تبیین و تشریح خاطرات جنگ و ایثارگری‌ها وظیفه رزمندگان است گفت: باید یادواره‌ای برگزار شود که مانند آن در هیچ کجای استان برگزار نشده باشد و برنامه‌ای که در شأن و منزلت جنگ و رزمندگان باشد باید برگزار شود. 

سرهنگ قلی پور ادامه داد: ما وظیفه داریم دست و صورت شما را ببوسیم زیرا شما افتخار آفرین هستید و رهبری معظم انقلاب در منطقه شما یعنی جلیل حضور پیدا کرد.

وی ادامه داد: ما در حوزه تیپ امکانات و تجهیزات خود را در اختیار شما قرار می‌دهیم.


در ادامه و جمع‌بندی جلسه به نقش هر یک از اعضاء و همچنین بیان سوژه‌های ناگفته جنگ، توجه به نقش و اهمیت رزمندگان و تبیین رویدادهای جنگ، حمایت‌های تجهیزاتی و امکاناتی از برنامه‌های کنگره اشاره شد.

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار