رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت

به گزارش صبح زاگرس؛پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستان یادواره شهدای هفته دولت و بزرگداشت شهید باهنر و شهید رجایی در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد.

به گزارش صبح زاگرس؛ پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستان یادواره شهدای هفته دولت و بزرگداشت چهل و دومین سالگرد شهادت شهید باهنر و شهید رجایی در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در این مراسم گفت: این مراسم به‌منظور بزرگداشت دو تن از خادمان ملت ایران شهید رجایی و شهید باهنر گرامیداشت یاد مخاطره ۱۴۲ شهید کارمند استان برگزارشده است که یاد و خاطره همه شهدای استان را گرامی می‌داریم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاضع ضمن تقدیر از مدیران و مسئولان و خانواده شهدا در این یادواره، از دستگاه‌ها درخواست همکاری بیشتر در برنامه‌های استان و ملی همچنین گرامیداشت ۸ شهریور را داشت.

در ادامه نماینده ولی‌فقیه در استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارمند استان و هفته دولت، فرارسیدن اربعین حسینی و سالروز شهادت شهید باهنر و شهید رجایی را تسلیت گفت.

آیت‌الله حسینی گفت: خدا را سپاس گذارم که ما دار دولت اسلام و حکمت ولایی قرارداد و از حکمت طاغوت و کفر ما را رها ساخت.

وی انقلاب اسلامی را برگرفته از حکومت اسلام خواند و گفت: در طول تاریخ حکومت‌های شیعی زیادی شکل گرفت ولی با این ساختار تاکنون داشته‌ایم. ساختاری که در رأس ولی فقیه باشد، این انقلاب به‌سادگی به دست نیامد، هشت سال جنگ تمام‌عیار را تجربه کردیم،

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره نفوذ بیگانگان بیان کرد: تلاش کردند حکومت اسلامی و انقلاب اسلامی به‌زانو دربیایید، منافقان انتظار داشتن با آن انفجارها و ترورها نظام سقوط کند، اما قداست خون شهدا حیات مجددی به انقلاب داد.

آیت‌الله حسینی گفت: شهدای ما ارواح ملکوتی دارند و ناظر هستند، علت اینکه با تمام این فتنه‌های بیگانگان و منافقان ما موردحمایت ملکوتیان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه اگر انقلاب اسلامی نبود اربعین حسینی به شکل ایجاد نمی‌شد، گفت: این پدیده بی‌نظیر و رعب انگیز و بهت‌آور برای دشمنان به برکت انقلاب اسلامی پدید آمده است.

نماینده ولی‌فقیه بابیان اینکه قبل از انقلاب ما آزادی نداشتیم گفت: امروز ایران به‌عنوان یک ابرقدرت جهانی معرفی‌شده است، ضربه‌هایی که صهیونیست هاو آمریکایی‌ها از انقلاب اسلامی خورده است در هیچ کجای دنیا نمونه ندارد.

آیت‌الله حسینی به حذف ارز ترجیحی به‌عنوان حرکتی شجاعانه در دولت انقلابی اشاره‌ کرد و گفت: خیلی از دولت‌های جرأت نکردند حذف ارز ترجیحی را پیاده کنند، فروش نفت به بیشترین میزان خود رسیده است، اقتدار ایران به‌جایی رسیده است که آمریکا جرأت بیان گزینه نظامی علیه ایران را ندارد.

وی بابیان اینکه گرانی وجود دارد و نمی‌توان منکر آن شد گفت: دولت و دولتمردان باید بیشتر کار کنند، مسئولان باید پیشگام مسائل معنوی و عقیده‌ای باشند.

وی با اشاره به فرموده امام خمينی(ره) گفت: ساده زیستی شهیدان رجایی و باهنر باید الگویی برای مسئولان جمهوری اسلامی باشد، شأن و منزلت نظام جمهوری اسلامی به حدی است که مسئولان باید مقید باشند و خودشان الگویی برای بقیه مردم باشد.

وی به مسئله حجاب اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف انقلاب مبارزه بابی حجابی بود، شهدا کار خود را انجام دادند، امروز وظیفه ماست که این نظام و این کشور را به‌درستی به‌پیش ببریم و کارمندان و مسئولان دولتی در خصوص مسئله حجاب باید الگویی برای سایرین باشند.

 
 

انتهای پیام/

1402-06-08 10:41 شماره خبر : 154 https://sobhezagros.ir/short/e8BPN 0
نظرات