رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
در پی کنده کاری خطوط لوله صورت گرفت:

در پی کنده کاری و رهایی پروژه اصلاح شبکه آب شهرلنده جمعی زیادی از شهروندان از این مسئله ابراز گلایه مندی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، توسعه زیرساخت‌های شهری یکی از ملزومات اساسی برای هر جامعه‌ای است؛ لذا این مهم باید به بهترین شکل صورت گیرد که باعث آزرده‌خاطر شدن شهروندان نشود.

گلایه شهروندان از عملکرد آب و فاضلاب لنده

یکی از مهم‌ترین اقدامات شرکت آب و فاضلاب شهرستان لنده بحث اصلاح و توسعه خطوط آب شرب شهرلنده بود که برای ۱۲ کوچه و خیابان اصلی در این شهر پیش‌بینی‌شده بود.

گلایه شهروندان از عملکرد آب و فاضلاب لنده

هرچند این اقدام خوب در کمترین زمان ممکن در برخی از خیابان‌ها با کنده‌کاری و جانمایی لوله‌ها اجرایی شده است؛ ولی در ادامه اقدامی برای آسفالت مناطق تخریب شده در کوچه‌ها و خیابان‌ها صورت نگرفته است و همین مسئله به‌خصوص در این روزهای زمستانی برای شهروندان مشکلات اساسی ایجاد کرده است.

گلایه شهروندان از عملکرد آب و فاضلاب لنده
گلایه شهروندان از عملکرد آب و فاضلاب لنده

جمعی از شهروندان در این خیابان‌ها با تماس‌های مکرر خود بارها با مراجعه حضوری به شرکت آب و فاضلاب و فرمانداری شهرستان لنده خواستار تسریع در روند اجرایی روکش آسفالت مناطق تخریب شده شدند که تا به امروز ره به جایی نبرده است.

گلایه شهروندان از عملکرد آب و فاضلاب لنده

متاسفانه برش آسفالت‌ها به‌گونه‌ای است که باعث تخریب لاستیک‌ها خودروها و حتی جلوبندی آنان شده است به‌طوری‌که آژانس‌ها و تاکسی‌ها هم در این کوچه‌ها و خیابان‌ها تردد نمی‌کنند چرا که میزان خسارت وارده به خودروهای آنان بسیار بالا است.

گلایه شهروندان از عملکرد آب و فاضلاب لنده

شهردار لنده در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: یکی از رویکردهای ما در شهرداری بحث تعامل و همکاری با ادارات خدمات‌رسان برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان است.

گلایه شهروندان از عملکرد آب و فاضلاب لنده

سلمان رنجبر گفت: ما در مجموعه شهرداری برابر تفاهم‌نامه‌ای که با شرکت آب و فاضلاب در شهرستان لنده منعقد کردیم قرار بود پیمانکار پروژه بعد از اصلاح و توسعه هر خیابان اقدام به روکش آسفالت کند.

وی افزود: متاسفانه تا به امروز پیمانکار و کارفرما هیچ‌کدام به تعهدات خود عمل نکردند و مراتب گلایه‌مندی روزانه شهروندان به سمت شهرداری است و این در حالی است که ما برابر قانون دیگر اجازه کنده‌کاری در سطح شهر به آب و فاضلاب تا زمان روکش آسفالت مناطق تخریب شده را اجرایی نکند نخواهیم داد.

رنجبر گفت: هرچند روزانه در سطح مناطق مختلف شهر شاهد شکستگی لوله‌های آب شرب هستیم و موردی نیز اجازه برای تعمیر و اصلاح شبکه صورت می‌گیرد؛ ولی این دلیلی برای عدم پایبندی به تعهدات آنان نمی‌شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار