رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/21 Saturday - 2024 12 October السبت ، 9 ربيع الآخر ، 1446
ساعت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» اگر گشت کوتاهی در خیابان‌ها و کوچه پس کوچه‌های محله امیری‌های شرف‌آباد شهر یاسوج بزنید متوجه بوی بد زباله‌های انباشته شده سر کوچه و خیابان‌ها می‌شوید.

وجود زباله‌های تفکیک‌نشده در این انباشت‌ها باعث می‌شود شیرابه زباله‌ها از داخل کیسه زباله روی آسفالت خیابان یا پیاره‌رو روان شود و بوی بدی ایجاد کند. از طرفی، با پاره شدن نایلون‌های زباله توسط گربه‌ها و سگ‌های ولگرد مشکل دوچندان می‌شود.

نحوه جمع‌آوری زباله‌ها توسط شهرداری در مرحله اول با تأخیر زیاد انجام می‌گیرد و در مرحله دوم این جمع‌آوری که با تأخیر زیاد هم انجام می‌پذیرد به‌گونه‌ای است که مشکل شیرابه‌ جاری‌شده را حل نمی‌کند و فقط زباله‌ها جمع‌آوری می‌شوند که هم نمای ناخوشایندی ایجاد می‌کند و هم بوی بد شیرابه کوچه‌ها را رها نمی‌کند.

شهروندان این منطقه می‌گویند علاوه بر شیرابه زباله‌ها که روی زمین نقش می‌بندد بوی زباله‌هایی که کیسه آنها توسط گربه‌ها و سگ‌های ولگرد پاره می‌شود، اهالی ساکن این محله را آزار می‌دهد.

شهروندان ادامه می‌دهند: روزهای زیادی را باید منتظر بمانیم تا زباله‌ها توسط شهرداری جمع‌آوری شوند، البته شهرداری کاری با شیرابه زباله‌ها ندارد و این باعث می‌شود بوی بد ناشی از شیرابه زباله‌ها همچنان برقرار باشد. 

باتوجه به این‌که تأخیر در جمع‌آوری زباله‌ها باعث این گلایه‌های به‌حق شهروندان می‌شود از این رو می‌طلبد مجموعه‌ٔ شهرداری نسبت به جمع‌آوری به‌موقع زباله‌ها تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

انتهای خبر/

1403-07-20 09:52 شماره خبر : 7877 https://sobhezagros.ir/short/4ABoK 0
نظرات