رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
در پی بی تدبیری مخابرات مطرح شد؛

شهردار لنده با گلایه از عدم پایبندی شرکت مخابرات به تعهدات خود در خصوص اجرای فیبر نوری و شخم خیابان‌ها خواستار تسریع در رفع چاله‌چوله‌ها تا قبل از عید نوروز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«صبح زاگرس»، سلمان رنجبر با گلایه از عملکرد برخی دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله مخابرات گفت: یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های که در حوزه خدمات شهری با آن مواجه هستیم بحث کنده‌کاری ادارات خدمات‌رسان و ایجاد چاله‌چوله در سطح شهر است.

شهردار لنده گفت: همین چاله‌چوله‌ها در مناطق مختلف شهر باعث خواهد شد تا علاوه بر ترسیم چهره ناخوشایند شهری در منظر مخاطبین باعث وقوع حوادث و تصادفات جاده‌ای نیز شود.

وی افزود: شهرداری و شورای شهرلنده در بحث زیباسازی، گل‌کاری بلوارها، روشنایی معابر و پارک‌ها و تأمین نور خیابان‌ها اقدامات خیلی خوبی در طی یک‌ماهه گذشته به‌منظور استقبال از عید باستانی نوروز صورت‌گرفته است.

رنجبر گفت: ما از شرکت مخابرات شهرستان و استان که قرار بود عملیات اجرایی فیبر نوری را در کمترین زمان ممکن اجرایی کند شکایت داریم چرا که یکی از اداراتی است که تمام خیابان‌های شخم زده است و این بی‌نظمی شهری به‌هیچ‌وجه ممکن قابل‌پذیرش نیست.

وی افزود: این مهم از طریق مدیرکل استانی نیز پیگیری شد؛ ولی تا کنون هیچ نتیجه‌ای نداشته است.

شهردار لنده گفت: شرکت آب منطقه‌ای باید نسبت به جلوگیری از ساخت‌وساز در حاشیه رودخانه‌ها به‌خصوص دره‌های قرار گرفته در شهرک‌های منتهی به شهرلنده جلوگیری کند.

وی تأکید کرد: بلوار ورودی شهرلنده نیز درحال‌توسعه و تعریض و آسفالت است که تا قبل از عید نوروز حتماً به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای خبر

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار