رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/02 Monday - 2024 23 September الاثنين ، 20 ربيع الأول ، 1446
ساعت
پیگیری مطالبات مردمی؛

اهالی روستای خان احمد شهرستان باشت از قطعی اینترنت در ایام تعطیلات نوروز گلایه‌مند هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «صبح زاگرس» اینترنت تلفن همراه این روزها و در ایام تعطیلات نوروز یکی از ضروری‌ترین امکانات برای مردم مناطق روستایی است تا مردم بتوانند از امکانات مربوط به اینترنت و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند و امورات و کارهای خود را پیگیری کنند.

در سال‌های اخیر تلاش‌های بسیاری در سطح استان و شهرستان باشت در زمینه توسعه شبکه‌های مخابراتی صورت گرفته و اپراتور‌های بزرگ تلفن همراه نیز در استان مشغول به فعالیت هستند که دامنه گسترش آن‌ها از تا روستا‌های دورافتاده نیز کشیده شده است.

در کنار اهمیت اینترنت تلفن همراه اما اهالی روستای خان احمد از توابع شهرستان باشت از اختلال در آنتن‌دهی تلفن همراه و به خصوص اینترنت همراه در اپراتور ایرانسل خبر دادند و نسبت به این مشکل گلایه‌مند هستند.

یکی از اهالی این روستا در گفتگو با صبح زاگرس با انتقاد از وضعیت موجود اينترنت در این روستا گفت: در روزهای اخیر ضعیف بودن یا قطعی اینترنت باعث کلافگی ما شده است و در روزهایی که بسیاری از احوال‌پرسی و تماس‌ها برای تبریک سال نو از طریق شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود اما ما از این امکان بی‌بهره‌ایم.

وی افزود: امیدوارم مسئولان مربوطه هر چه سریع‌تر راه چاره‌ای برای حل کردن این مشکل پیدا کنند تا بتوانیم در ادامه تعطیلات عید نوروز از خدمات اینترنت بهره‌مند شویم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار