رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/08/01 Tuesday - 2024 22 October الثلاثاء ، 19 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
گفتگویی کوتاه با یک مسئول؛

علی حبیبی مدیری جوان و بومی شهرستان باشت است که در ارائه خدمت‌رسانی مطلوب به زادگاهش بسیار فعال است و روایتی کوتاه از فعالیت‌های خود در اداره پست دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» برخی ادارات و سازمان‌ها در کنار فعالیت‌های خود، در میان فعالیت‌هایشان تلخی و شیرینی‌های مختلفی دارند که در زیر دغدغه‌های یکی از این افراد برررسب شده است.

 علی حبیبی مدیری جوان و بومی شهرستان باشت است که برای ارائه خدمات پستی به مردم زادگاهش بسیار تلاش کرده و علی رغم مشکلات پیش‌رو در شهرستان باشت، وی و همکارانش همه توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مردم خود به کار گرفته‌اند.

علی حبیبی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» گفت: بنده دارای مدرک کارشناسی و دارای ۲۴‌ سال سابقه کار و در حال حاضر رئیس اداره پست شهرستان باشت هستم.


رئیس اداره پست شهرستان باشت بیان کرد: خدماتی که در شهرستان باشت ارائه می‌شود خدماتی نظیر ارائه کد پستی، ارسال مرسولات، توزیع مرسولات هم در بخش شهری هم در بخش روستایی داریم. 


حبیبی گفت: خدمات پستی صرفاً معطوف به شهرستان باشت نیست و توزیع مرسولات و نامه‌رسانی در ۴۵‌ بخش و روستا توسط یک نفر  انجام می‌شود.

وی مطرح کرد: اداره پست شهرستان باشت به همت همکاران نسبت به سایر شهرستان‌های استان در رده برترین‌ها است و در حیطه کاری با توجه به لطف خدا  و همت‌ مدیرکل اداره پست استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلی وجود ندارد.

حبیبی طبق گلایه‌ای که از مسئولین داشت، مطرح کرد: با توجه به اینکه ۲۴‌ سال سابقه دارم در طول  این چند سال هیچ مسئول یا رئیس اداره‌ای در سطح شهرستان به اداره پست سرکشی و بازدید نداشته‌اند و از مسئولان انتظار داریم در در روزهایی که به نام روز پست  نام‌ گذاری شده است، از کارمندان پست سرکشی داشته باشند، اداره پست جزو اداره‌های مردمی و خدمات‌رسان شهرستان است.

وی در پایان گفت: از  جمله مشکلات همکاران ما در ارائه خدمات به شهروندان عدم آدرس‌نویسی صحیح و کامل از سوی شهروندان است که انتظار داریم شرایط استاندارد آدرس‌دهی  را رعایت کرده و کدپستی، شماره تماس و نام گیرنده را به درستی ثبت نمایند تا بتوانیم مرسولاتشان را به درستی و به موقع به مقصد برسانیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار