رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/07/03 Tuesday - 2024 24 September الثلاثاء ، 21 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-01-04 11:58 شماره خبر : 3185 https://sobhezagros.ir/short/NEMdq 0
با حضور جانشین ایثارگران سپاه پاسداران برگزار شد؛

گردهمایی رزمندگان بهمئی در استقبال از کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد با حضور جانشین اداره ‌ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری‌ تحلیلی «صبح زاگرس» سرتیپ دوم پاسدار کیومرث منصوری جانشین اداره ‌ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع مردم شهرستان بهمئی حضور پیدا کرد.

مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی ضمن عرض خیرمقدم خدمت سردار منصوری و هیئت همراه گفت: امیدوارم ما بتوانیم ادامه‌دهنده‌ راه همه شما بزرگواران باشیم، ما امروز به‌افتخار یکی از فرزندان ایل بزرگ بهمئی که به درجه سرداری مفتخر گردید جمع شده‌ایم.


وی گفت: در آستانه دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم، وظیفه‌داریم که فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل آینده انتقال دهیم، بهمئی یکی از شهرستان‌های مهد یادواره‌هاست و یکی از اجلاسیه‌های این کنگره به شهرستان بهمئی اختصاص دارد که امیدوارم بتوانیم مثل سال ۱۳۹۷ در نیمه دوم اردیبهشت یک حماسه تاریخی دیگر برای شهدا رقم بزنیم.

در این مراسم سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح گفت: همه عزیزان می‌دانند که وقتی رژیم بعث عراق به پشتیبانی کشورهای مختلف به ما حمله کرد در ابتدای افتتاح سپاه پاسداران توانستیم پیروزی را بر بلندی‌های جهان فریاد بزنیم.

وی گفت: استان ما با توجه به جمعیت رتبه اول ایثارگری در کشور را دارد، عزیزانی که در جمع ما حضور دارند سال‌های خوبی از زندگی و عمر خود را در زندان‌های بعثی سپری نمودند تا برگ زرینی بر افتخارات این نظام بیفزایند.


حکمتیان گفت: استان ما ۴۰۳ هزار رزمنده، قریب به ۱۱ هزار جانباز، ۳۱۸ آزاده و ۱۸۹۸ آلاله به خون خفته دارد.

 

وی به مشارکت ۶۵ درصدی مردم استان در انتخابات اخیر اشاره کرد و گفت: رتبه اول مشارکت در انتخابات به استان ما تعلق گرفت که بخش اعظمی از آن متعلق به مردم غیور و غیرتمند ایل بزرگ بهمئی است.

سردار کیومرث ‌منصوری در ادامه این برنامه گفت: خوشحالم که امروز در جمع شما عزیزان هستم و سرداران واقعی ما شهدا و فرماندهان هستند و به خود اجازه نمی‌دهم که خود را سردار بدانم.

جانشین اداره ایثارگران سپاه پاسداران گفت: ما باید بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدا و خدمتگزار جامعه ایثارگران و جانبازان باشیم، خدمت به ایثارگران را بر خود تکلیف می‌دانیم و باافتخار تلاش خواهیم کرد تا دغدغه‌های این عزیزان برطرف شود.
سردار منصوری به اقدامات حوزه ایثارگری در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: توانستیم بخشی از مشکلات ایثارگران عزیز را برطرف کنیم و با کمک فرماندهی محترم کل سپاه سر‌لشکر سلامی رزمایش بزرگ فرهنگی رهروان شهدا را برای اولین بار اجرا کنیم.


وی گفت: در این رزمایش با کمک سپاه‌های استان‌ها به مدت ۱۰ روز از ۱۸4 هزار خانواده شهید سرکشی شد.


سردار منصوری ادامه داد: به‌منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به ایثارگران و بهره‌مندی از قوانین و مقررات در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به صدور کارت ایثار کردیم.

سردار منصوری در پایان گفت: ما سرباز شما هستیم و شما فرماند‌هان زمان جنگ به گردن ما حق زیادی دارید، فعالیت‌های امروز من مدیون فرماند‌هان من است که امیدوارم مسئولین ذی‌ربط قدر این عزیزان را بدانند.

 

گردهمایی رزمندگان بهمئی در استقبال از کنگره شهدا
گردهمایی رزمندگان بهمئی در استقبال از کنگره شهدا
گردهمایی رزمندگان بهمئی در استقبال از کنگره شهدا
گردهمایی رزمندگان بهمئی در استقبال از کنگره شهدا
گردهمایی رزمندگان بهمئی در استقبال از کنگره شهدا
گردهمایی رزمندگان بهمئی در استقبال از کنگره شهدا
گردهمایی رزمندگان بهمئی در استقبال از کنگره شهدا
گردهمایی رزمندگان بهمئی در استقبال از کنگره شهدا
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار