رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/08 Sunday - 2024 29 September الأحد ، 26 ربيع الأول ، 1446
ساعت
عکس نوشته‌های هشتم مهرماه؛

صبح زاگرس در این قسمت از عکس نوشته‌های خود به وضعیت بغرنج خدمات شهری در شهر پاتاوه ،معروف به گذرگاه تاریخ اشاره دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» صداهای دل‌خراش اسلحه در شب‌های یاسوج، شهادت «سیدحسن‌نصرالله» آغاز تاریخ جدید جبهه مقاومت است،پاتاوه؛ تنها نام شهر را یدک‌ می‌کشد،لزوم زمینه سازی برای جهاد تبیین در دانشگاه‌ها وکهگیلویه و بویراحمد پیشتاز در تولید یاقوت طلایی از جمله عکس نوشته های صبح زاگرس است.

گذرگاه تاریخ فقط نام شهر را یدک‌ می‌کشد

رشته‌کوه زاگرس و قلل مرتفع دنا یکی از مهم‌ترین قطب‌های پرورش زنبور و تولید عسل طبیعی ایران است؛ دشت‌های آویشن، بابونه، گون، اقاقیا و گشنیز فرصت خوبی را برای تهیه عسل‌های طبیعی و مرغوب فراهم کرده‌اند.

گذرگاه تاریخ فقط نام شهر را یدک‌ می‌کشد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت:لزوم زمینه سازی برای جهاد تبیین در دانشگاه‌ها بسیار ضروری است و باید توسط دانشگاه ها توسط صاحبان خردان انجام می گرفت،همه ما امروز مدیون دفاع مقدس هستیم.

گذرگاه تاریخ فقط نام شهر را یدک‌ می‌کشد

شهر پاتاوه از توابع شهرستان دنا است و با اینکه بیش از یک دهه به شهر تبدیل شده، اما امکانات لازم را ندارد.

گذرگاه تاریخ فقط نام شهر را یدک‌ می‌کشد

امروز حزب الله در سراسر جهان مسیر دیگری را ترسیم خواهد کرد و خون سید حسن نصرالله نظم جدیدی را طراحی خواهد کرد که این مسیر جدید منجر به نابودی اسرائیل خواهد شد.

گذرگاه تاریخ فقط نام شهر را یدک‌ می‌کشد

شهروندان یاسوجی انتظار دارند که دستگاه قضایی و در رأس آن دادستان مرکز استان به‌عنوان مدعی‌العموم به مسئله تیراندازی‌های ممتد در شهر ورود کند و با قاطعیت در جلوی این برهم زنندگان آسایش مردم بایستند.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار