رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/17 Monday - 2024 06 May الاثنين ، 27 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-04 09:20 شماره خبر : 3697 https://sobhezagros.ir/short/VJ5Ev 0
رئیس شرکت گاز بهمئی در گفتگو با صبح‌زاگرس:

رئیس شرکت گاز شهرستان بهمئی از اقدامات صورت‌گرفته برای گازرسانی به روستای چشمه امیری‌ در منطقه مٌمبی پرداخت و گفت: عملیات گازرسانی به روستای چشمه امیری‌ دنبال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» سوخت گاز نعمت پاک و رایگانی است که این روزها در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد شعله‌های آن می‌سوزد تا به خانه‌ها گرما بخشیده و وسیله آرامش خانواده‌ها باشد و با سوختن خود خدشه‌ای به طبیعت، جنگل و درخت خدشه‌ای وارد نشود و حیات جنگل‌ها حفظ شود.

مشقت روستاییان با گازرسانی برچیده می‌شود

روند گازرسانی در کهگیلویه و بویراحمد دارای شرایط مطلوب است به‌گونه‌ای که در دورترین مناطق استان هم‌اکنون شعله‌های گاز مهمان‌خانه‌های روستاییان است تا رنج صف‌های دریافت نفت، آلودگی و  خطرات سبب رنج و مشقت آنها نشود.

در کنار عملیات گازرسانی ممکن است در برخی مناطق ساکنان یک روستا یا منطقه‌ای چشم‌انتظار سوخت پاک گاز باشند و یکی از مطالبات مهم آنها روشن‌شدن شعله‌های گاز در منازل خود باشند. 

این موضوع هم‌اکنون در روستای چشمه امیری در منطقه ممبی شهرستان بهمئی وجود دارد و یکی از مطالبات آنها فعال‌شدن روند گازرسانی در این روستا است. 

ساکنان روستای چشمه امیری چشم‌انتظار شعله‌های گاز

ساکنان روستای چشمه امیری با بیان اینکه بخشی از عملیات گازرسانی انجام شده است، خواستار تکمیل روند گازرسانی و پیگیری مسئولان مربوطه شدند.

رئیس شرکت گاز شهرستان بهمئی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» گفت: گازرسانی به روستای چشمه امیری مشکلی ندارد و در طرح قبلی به علت اینکه طرح هادی مشکلاتی داشت وقفه‌هایی ایجاد شد؛ اما با استعلام جدید طرح هادی آنها برطرف شده است و عملیات گازرسانی در این روستا انجام می‌شود. 

روستای چشمه امیری از نعمت گاز بهره‌مند می‌شود

سید مظفر جهان‌آرا با بیان اینکه طی روزهای آینده گازرسانی در روستای چشمه امیری شروع می‌شود گفت: پیمانکار طرح، عملیات گازرسانی به این روستا را در برنامه دارد و عملیات گازرسانی به‌زودی شروع خواهد شد. 

وی با بیان اینکه مطالعات گازرسانی این روستا درگذشته انجام شده افزود: این طرح گازرسانی برای خدمت به روستاییان این منطقه فعال و دنبال خواهد شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار