رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/08/01 Tuesday - 2024 22 October الثلاثاء ، 19 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-08-30 10:19 شماره خبر : 1351 https://sobhezagros.ir/short/VvWkN 0
مدیرکل مدیریت بحران استان خبر داد:

مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه‌وبویراحمد به تشریح خسارات بارندگی اخیر در استان پرداخت.

علیرضا نیک‌روز در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در خصوص خسارات احتمالی بارش‌ها باتوجه‌به هشدار قرمز هواشناسی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مورد خاصی از خسارت در استان گزارش نشده است هرچند چندین مورد آب‌گرفتگی در مناطق شهری داشتیم که به دلیل ساختار نامناسب است و باید زیرساخت‌ها اصلاح شود.



مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی گود‌برداری‌ها در سطح شهر یاسوج صورت‌گرفته بود و برای رعایت احتیاط و جلوگیری از مشکلات احتمالی اقدام به تخلیه در مناطق مجاور این گودبرداری شد.



وی به تشریح شرایط راه‌های مواصلاتی استان پرداخت و گفت: همه راه‌های روستایی و شهری باز است؛ اما گردنه برف‌گیر بیژن به علت بارش برف سنگین و جلوگیری از خطرات احتمالی و تصادفات مسدود شده است.



نیک‌روز با بیان اینکه در شب‌های گذشته در آماده‌باش قرار داشتیم، گفت: اقدامات و نقاط آسیب‌زا مورد بررسی قرار گرفته است تا مشکلات در مراحل بعدی به حداقل برسد.



نیک‌روز در پایان به آب‌گرفتگی منازل برخی از شهروندان اشاره کرد و گفت: در مناطقی از شهرستان‌های استان برخی آب‌گرفتگی‌های منازل مشاهده شد که دراین‌رابطه هلال‌احمر اقدام به کمک و امدادرسانی آن‌ها کرد.



انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار