رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
در گفتگو با صبح زاگرس مطرح شد:

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد به رشد تعداد کلاس‌های درس در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: در مهر ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ بالغ بر ۲۰۰ پروژه آموزشی، فرهنگی و پژوهشی تحویل آموزش‌وپرورش داده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» استان کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غرب کشور قرار دارد و روند رشد زیرساخت‌ها در این استان در بخش‌های مختلف وضعیت مطلوبی دارد به‌گونه‌ای که کمبودها در مواردی رفع شده است و در مواردی دیگر با تزریق اعتبار و بودجه روند ساخت دنبال می‌شود.



این روند رشد در بخش ساخت مدارس در شرایط کنونی وجود دارد به‌گونه‌ای که اگر روزی در استان مدارس سنگی و کپری یکی از چالش‌ها بود امروز  تعداد آنها به کمترین میزان رسیده است و تلاش‌ها برای برچیدن آنها همچنان وجود دارد.



روند رشد ساخت مدارس توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس در شرایط کنونی دارای وضعیت مناسبی است این موضوع در آمار ۱۴۰۱ و تحویل تعداد کلاس‌های درس تحویل داده شده خود را نشان داد.

در آمار منتشر شده توسط سامانه رصد، استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۱ بیش از ۴/۵ برابر میانگین کلاس تحویلی کل کشور، کلاس تحویل داده است.

 

رشد خوب کهگیلویه‌وبویراحمد در تحویل کلاس‌های درس

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» گفت: در مهر ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ بالغ بر ۲۰۰ پروژه آموزشی، فرهنگی و پژوهشی با مبلغ ۸۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و خیرین، تکمیل و تحویل آموزش‌وپرورش داده شد.


سید رضا حسینی نیک به فعالیت‌های صورت‌گرفته در حوزه تجهیز و تکمیل و تعمیر مدارس استان پرداخت و گفت: ۸۰ میلیارد تومان تجهیزات مدارس، ۱۵۰ هزار مترمربع آسفالت، ۱۵۰ هزار متر ایزوگام در تمام مدارس شهرستان‌های استان انجام شد و در حوزه تعمیرات مدارس، هوشمندسازی، استانداردسازی و سیستم گرمایشی فعالیت‌های خوبی انجام شد.


وی به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت پرداخت و ادامه داد: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت ۲۲ پروژه چمن مصنوعی در مدرسه استان دنبال شد.


وی به طرح شهید بهنام محمدی در مدارس اشاره کرد و گفت: در این طرح جمع‌آوری مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر دانش‌آموز اقدام شد و ۷۷ مدرس روستایی تعمیر و تحویل داده شد.


حسینی نیک گفت: پیش‌بینی می‌شود با برگزاری خوب جشنواره خیرین استان در تاریخ ۲۵  آذرماه ۱۴۰۲ حدود 100 میلیارد تومان آورده برای استان داشته باشد.

/انتهای خبر

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار