رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-21 13:21 شماره خبر : 4063 https://sobhezagros.ir/short/e8kRl 0
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه‌وبویراحمد مطرح‌کرد:

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه‌وبویراحمد گفت:در سال گذشته ۱۲میلیارد تومان کمک بلاعوض به بيماران صعب العلاج کمک شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» کاظم فلاحی دوست مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز در میان خطبه های نماز عبادي سیاسی این هفته  گفت: ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت هفته هلال احمر است ما تمام تلاشمان در جهت کاهش آلام بشری است. 

وی گفت:هلال احمر در دولت سیزدهم افتخارات زیادی داشته است بالاترین مدال فداکاری به رئیس حلال احمر کشور داده شدريال بالاترین مدال سازمان سلیب سرخ را نیز کسب کرده است،دریافت جایزه ویژه ادیسون، قرارگرفتن هلال احمر به عنوان ۵ جمعیت قدرتمند جهان بخاطر اقدامات بشردوستانه در بالایای طبیعی و غیرطبیعی، پذیرش طرح حمایت از مردم مظلوم غزه در جهان، اجرای برنامه ‌های موفق اربعین از  فعالیت‌های ارزشمند هلال احمر در سطح کشور است.

فلاحی دوست با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر در استان گفت: در استان شاهد افزایش چند برابری اعتبارات استانی و ملی بودیم و فعال شدن پروژه‌هایی که راکد بودند و به زودی افتتاح خواهند شد.

وی گفت: ۹ پایگاه سیار در جاده‌های مواصلاتی فعال شده‌اند، همچنین دفتر نمایندگی در لنده، دیشموک و سرفاریاب راه اندازی شده است.

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه‌وبویراحمد مطرح‌کرد : ۱۰۰نفر از داوطلبان هلال احمر که به صورت افتخاری فعالیت می‌کردن جذب شدند؛ در بخش درمان نیز تلاش‌های زیادی شد مجوز داروخانه هلال احمر اخد شد، اکنون در حال قفسه بندی و در این هفته راه اندازی خواهد شد‌‌ درمانگاه تخصصی توانبخشی راه اندازی شده است و فعالیت می‌کند.

فلاحی دوست ابراز کرد: در بخش آموزش بیش از ۷۵هزار نفر از جامعه هدف گواهی اولیه گرفتند، در حوزه جوانان مقام دوم و در حوره داوطلبان مقام سوم را کسب کردیم.

وی افزود: در سال گذشته ۱۲میلیارد تومان کمک بلا عوض  به بيماران صعب العلاج کمک شده است.

 

انتهای خبر

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار