رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
رئیس شورای اسلامی لنده خبرداد:

رئیس شورای شهرلنده از کمبود نیروی انسانی در حوزه خدمات شهری و تأخیر در خدمات‌دهی به شهروندان خبرداد.

علیرضا فاضلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری صبح زاگرس، در خصوص مطالبات شهروندان برای دریافت خدمات شهری و زیر ساختی گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف شورای شهر بحث بررسی مشکلات شهروندان در حوزه خدمات شهری و همچنین توزیع خدمات بر اساس عدالت اجتماعی است.

 

وی افزود: باتوجه‌به درخواست شهروندان از مجموعه شورای شهر و شهرداری مبنی بر تنظیف جداول و تعمیر و بهسازی جداول آسیب‌دیده و هدایت آب‌های سطحی این مهم در روزهای آینده با همراهی شهردار و کارشناس فنی شهرداری در بازدید از مناطق درخواستی شهروندان اجرایی خواهد شد.

 

رئیس شورای اسلامی شهرلنده گفت: در بحث آسفالت خیابان‌های مختلف شهرلنده به‌خصوص مطالبه مردم شهرک شهید رجایی، بحث تأمین قیر لازم صورت‌گرفته است و هم اکنون در کارخانه آسفالت دپو شده است و در آینده نزدیک بحث روکش آسفالت خیابان‌های فاقد آسفالت و شهرک شهید رجایی و سایر خیابان‌ها به ترتیب اولویت‌ها اجرایی خواهد شد.

 

وی در خصوص کمبود نیروی خدماتی در حوزه شهری گفت: باتوجه‌به بازنشستگی چندین نفر از نیروهای خدمات شهری (پاکبان) چندین بار از استاندار و معاونت امور شهری استانداری در خصوص استخدام نیروهای خدماتی مکاتباتی داشتیم که هنوز نتیجه‌ای برای بحث استخدام و یا جذب نیروهای لازم برای امور نظافت شهری دریافت نکردیم که این مهم باعث به تأخیرافتادن خدمات شهری می‌شود.

 

فاضلی گفت: در بحث مطالبات مردمی در خصوص مشکلات برق، مخابرات، جاده لنده به تراب و لنده به تشان و سایر موضوعات نیز اعضای شورای شهر و شهردار نیز پیگیری‌های زیادی از طریق مسئولان استانی، ملی داشتند که امیدواریم ماحصل این تلاش‌ها ارائه خدمات رفاهی به شهروندان و خدمت مضاعف مسئولان به مردم باشد.

 

انتهای خبر

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار