رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
گزارشی از یک افتضاحیه در یاسوج؛

شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هر روز بیشتر از گذشته تحت محاصره و سیطره مراکز زیباییِ مروج بدحجابی قرار می گیرد.

به گزارش صبح زاگرس متاسفانه شاهد اتفاقاتی عجیب در موضوع عفاف و حجاب هستیم به طوری که در برخی مراکز زیبایی در شهر یاسوج ترویج بی حجابی و بدحجابی در فضای مجازی انجام می شود.

این اقدامات در حالی صورت می گیرد که در تبلیغات این مراکز زیبایی در فضای مجازی، شاهد هنجارشکنی های زیادی هستیم که این رسانه پیش از این نیز به این مساله ورود کرده بود که البته به شکایت یکی از ادارات دولتی از این رسانه با ادعاهای واهی منجر شد.

 

این رسانه که در زمینه مقابله با هنجارشکنان با هیچ دستگاه و مرکزی تعارف ندارد این بار نیز پرده از اقدام هنجارشکنانه یک مرکز زیبایی بر می دارد که برخی از عوامل این مرکز در مراسم افتتاحیه اقدام به کشف حجاب کرده اند.

 

آیا واقعا مسئولین قصد و نیتی در مقابله با این مروجان بدحجابی ندارند؟ آیا وضعیت مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد باید اینگونه باشد که تحت سیطره مراکز زیبایی قرار گرفته است و هر روز با شکل و شمایل جدیدی به دنبال ترویج فرهنگ بدحجابی هستند و در این راستا بسیاری از هنجارها را نیز به سخره می گیرند.

 

از مسئولین مربوطه در قضیه امر حجاب خواهشمندیم نسبت به موضوع ورود جدی کرده و با متولیان این امر برخورد قانونی و شدید نمایند.

 

 

یاسوج تحت محاصره و سیطره مراکز ترویج بدحجابی
یاسوج تحت محاصره و سیطره مراکز ترویج بدحجابی
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار