رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
همزمان با هفته دولت صورت گرفت:

وزیر بهداشت و درمان در سفر یک‌روزه به کهگیلویه و بویراحمد برخی از پروژه‌های درمانی و عمرانی کلنگ‌زنی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس،با حضور وزیر بهداشت و استاندار، نمایندهٔ مردم مرکز استان در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی مرکز جامع توسعه‌یافته شهر پاتاوه بعد از سال‌ها انتظار کلنگ‌زنی شد.

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این کلنگ‌زنی مرکز جامع توسعه‌یافته شهر پاتاوه گفت: این کلنگ‌زنی بیمارستان چندین بار انجام شده اما این دولت صادق از وعده است و ان‌شاءالله در کلنگی زنی امروز حضرت‌عالی عنایت ویژه داشته باشید کار انجام نشده که وعده، دولت قبل بوده انجام بشود.

وی افزود:انشا الله هم بنده حمایت خواهم کرد و هم نماینده، هم حضرت‌عالی در تهران به‌زودی شاهد باشیم که عملیات اجرایی آغاز شود، لطف و دفاع خیلی خوبی که حضرت‌عالی داشتید اعتبار هم برای این پروژه پیش‌بینی‌شده است.

استاندار بیان داشت: امیدوارم با حمایت حضرت‌عالی یک مرکز بیمارستانی خیلی خوبی در این مکان  احداث شود.

سعید جاودان سیرت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: محور پاتاوه - یاسوج، پاتاوه - دهدشت و پاتاوه - اصفهان یکی از محورهای حادثه‌خیزی است که اگر بتوانیم در این مجموعه بیمارستان و یا مرکز جامع راه‌اندازی کنیم که قبلاً هم در دولت قبل چندین بار این مجموعه کلنگ‌زنی شده می‌تواند بخش زیادی از مشکلات مردم برطرف شود.
 

وی گفت:مردم انتظار دارند که یک مجموعه‌ای که بتواند به بیمارهایشان خدمت کند مراحل کلنگ‌زنی ساخت ابنیه آن شروع شود .

جاودان سیرت افزود: بارها مطالبه این بود که مردم عزیز از ما انتظار داشتند و دارند و انتظارشان این است که در دولت انقلابی با حضور حضرت‌عالی این مجموعه به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد:امیدوارم که این کلنگ‌زنی منجر به این بشود که ما یک مجموعه درمانی و بیمارستانی که بتواند جوابگوی نیاز این مردم عزیز این منطقه باشد انشا الله به بهره‌برداری برسد.

در این سفر یک روزه کلنگ بخش اورژانس قلب بیمارستان امام‌سجاد یاسوج نیز با حضور وزیر بهداشت ودرمان به زمین زده شد.

جاودان سیرت رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت:برای تکمیل و راه اندازی این بخش درمانی بیش از ۱۲۰میلیارد ریال هزینه خواهد شد .

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

تصاویر تکمیلی: 
 
انتهای خبر
 
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار