رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/08/01 Tuesday - 2024 22 October الثلاثاء ، 19 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
هوشیاری عوامل حراست نفت سد راه سارقان؛

رئیس حراست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از کشف یک تن انواع لوله برش خورده توسط حراست این شرکت از سارقان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» ملک حسین شیخ‌ممو، رئیس حراست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خطوط لوله‌های نفت و گاز تأسیسات این شرکت بهره‌برداری، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار عوامل هوشیار حراست شرکت نفت گچساران قرار گرفت.

وی افزود: عوامل این حراست ضمن هماهنگی با مراجع قضایی و انتظامی و همکاری بسیج صنعت نفت با انجام تحقیقات گسترده و گشت‌زنی‌های هدفمند، یک تیم نفره شش سارق را در حوالی روستای دژ سلیمان شهرستان گچساران شناسایی و پس از تعقیب و گریز و متواری شدن سارقان، قریب یک‌تن انواع خطوط لوله نفت، گاز برشکاری و تبدیل به ورق‌شده را توقیف کردند.

شیخ ممو همچنین با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی سواری و چندین ابزار برشکاری از سارقان اظهار کرد: عوامل حراست، این سارقان را در حال برش و تخریب لوله‌های انتقال نفت شناسایی و مورد تعقیب قراردادند و هم‌اینک پرونده جهت مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شده است.

شیخ ممو در پایان ضمن تقدیر از عملکرد سرپرستان نیروهای حراست نفت گچساران، خاطرنشان کرد: در ده ماه اخیر نیز عوامل هوشیار و همیشه بیدار حراست نفت و گاز گچساران در چندین اقدام مشابه، عملیات‌های خرابکارانه سارقان خطوط انتقال نفت و گاز را عقیم و چندین سارق را در حین ارتکاب جرم دستگیر و بازداشت نموده‌اند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار