رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/07/19 Thursday - 2024 10 October الخميس ، 7 ربيع الآخر ، 1446
ساعت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» اعضاء جبهه فرهنگی انقلاب شهرستان لنده با فرمانده انتظامی شهرستان لنده به مناسبت هفته نیروی انتظامی دیدار کردند.

در این دیدار تورج کمالی فر مسئول جبهة فرهنگی انقلاب شهرستان لنده با اشاره به نمازجمعه پرافتخار نصر، یادآور شد و گفت: این حرکت رهبر معظم انقلاب و حماسه حضور ملت عزیز، حاوی پیام‌های مختلفی از همدلی و انسجام داخلی بود و شجاعت و شهامت ایران اسلامی را به رخ جهانیان و بزدلان صهیونیستی کشید.

مسول جبهه فرهنگی انقلاب در شهرستان لنده گفت: نمازجمعه نصر را می‌توان امتداد وعده صادق ۲ دانست، و اینکه رهبر انقلاب زیر سایه تهدیدات عناصر رژیم صهیونیستی، در مکان و زمانی مشخص حاضر شده و سران رژیم را نیز تهدید می‌کند، نشان از غیرت، عزت، شجاعت و اقتدار این ملت و نیروهای مسلح و تدابیر رهبر معظم انقلاب است که در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد.

کمالی فر در ادامه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، با یادآوری سختی‌های کار این مجموعه گفت؛ آن جای که همه در تعطیلات و تفریحات و مسافرت و استراحت‌اند، عزیزان انتظامی ما، در مأموریت و مسئولیت خود امنیت ما را برقرار می‌کنند.

مسئول جبهة فرهنگی انقلاب شهرستان با اشاره به اهمیت کار نیروی انتظامی گفت؛ امنیت امروز ما محصول مجاهدت‌ها و زحمات مجموعه انتظامی و دیگر نیروهای مسلح ماست و بهترین و گواراترین نعمتی است که ما از آن برخورداریم و هر نعمتی به همان اندازه که مهم است، بیشتر مورد آماج حملات دشمن قرار می‌گیرد.

وی افزود؛ امنیت چیزی نیست که دفعتاً حاصل شود و یا مثلاً با کار تبلیغاتی و زبانی به دست آید، بلکه مبتنی بر واقعیت است و نیروهای مسلح ما برای به‌دست‌آوردن آن از جان خود مایه گذاشتند و امنیت امروز ما ماحصل خون پاک هزاران شهید است.

در ادامه نیز تعدادی از اعضای جبهه فرهنگی در راستای مطالبه‌گری و پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به حوزه انتظامی شهرستان، با اشاره به مواردی از جمله؛ (مسئله اعتیاد جوانان و نوجوانان، آسیب‌های حوزه مجازی، کارت‌های اجاره‌ای، سایت‌های شرط‌بندی، نزاع‌ها و...) ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های مجموعه انتظامی شهرستان در برقراری نظم و امنیت شهری، به بیان مصادیقی از آسیب‌های اجتماعی و تخلفات و جرائم موجود پرداختند و اعلام آمادگی کردند که جبهة فرهنگی انقلاب آماده هر نوع همکاری با نیروی انتظامی شهرستان است.

در این دیدار صمیمی حجت‌الاسلام‌والمسلمین صالحی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی لنده گفت: مهم‌ترین موضوعی که می‌تواند در درازمدت تأثیر فراوانی در حل مشکلات جامعه داشته باشد موضوع امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر است که به روش درست و در زمان مناسب باید اجرا گردد.

در ادامه نیز سید فیض‌الله جهاندیده از حضور گروه‌های مردمی و جهادی به‌خصوص اعضای جبهه فرهنگی انقلاب در شهرستان لنده قدردانی کرد.

 فرمانده انتظامی شهرستان لنده با اشاره به دلایل مختلف پدیدارشدن یک معضل در جامعه اظهار کرد: نهادهای مختلفی در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فعالیت دارند که اگر هرکدام به‌درستی وظایف خود را انجام دهند دیگر شاهد وجود خیلی از آسیب‌ها در جامعه نخواهیم بود.

وی با تأکید بر اجرای کار فرهنگی اثرگذار در جامعه گفت: اگر فرهنگ اسلامی در یک شهر یا منطقه به‌درستی اجرا شود بسیاری از مشکلات فعلی از بین خواهند رفت.

جهاندیده با اشاره به معضل مواد مخدر و قاچاق در جوامع مختلف گفت: در مورد وجود مواد مخدر و همچنین کالای قاچاق در سطح شهرستان بسیار حساس هستیم که در صورت مشاهده قطعاً برخورد جدی خواهیم داشت. 

فرماندهی انتظامی شهرستان لنده پیرامون حقوق شهروندی و فرهنگ‌سازی در سطح جامعه گفت: یکی از اهداف اصلی نیروی انتظامی رعایت قانون و مقررات است و قطعاً همراهی و همکاری مردم در راستای اجرای قوانین در سطح جامعه می‌تواند باعث تأمین امنیت فراگیر شود.

در پایان این دیدار بر همکاری نیروهای نظامی و انتظامی با جبهه فرهنگی انقلاب و جوانان دلسوز و معتمد شهرستان تأکید کردند.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

 

 

1403-07-19 10:40 شماره خبر : 7852 https://sobhezagros.ir/short/NEb2p 0
نظرات