رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-12-12 17:40 شماره خبر : 2848 https://sobhezagros.ir/short/NDZBm 0
با ورود مجدد قالیباف و شریعتی به مجلس؛

ورود برخی نمایندگان دخیل در ماجرای اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون به مجلس دوازدهم باز هم می‌تواند برای وی چالش‌آفرین باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد با تغییر دو نماینده از ترکیب فعلی مجلس یازدهم همراه بود جایی که محمد بهرامی و غلامرضا تاجگردون از حوزه‌های انتخابیه «بویراحمد، دنا و مارگون» و «گچساران و باشت» منتخب این دوره از انتخابات شدند.

غلامرضا تاجگردون که در دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز به‌عنوان منتخب معرفی‌شده بود در آغاز به کار مجلس یازدهم با یک چالش بزرگ مواجه شد؛ جایی که نمایندگان مجلس در زمان بررسی اعتبارنامه نمایندگان غلامرضا تاجگردون را در شرایطی قرار دادند که در نهایت موجب رد اعتبارنامه‌ و اخراج وی از مجلس یازدهم شد.

در مجلس یازدهم برخی افراد نقش زیادی در ماجرای اعتبارنامه تاجگردون داشته‌اند که ازجمله آن‌ها می‌توان به محمدباقر قالیباف و مالک شریعتی نمایندگان تهران اشاره کرد.

 اکنون و پس از بررسی آرای انتخابات در حوزه انتخابیه تهران مشخص‌شده است که این دو نفر بازهم در جمع نمایندگان مجلس قرار دارند و همین مسئله می‌تواند بار دیگر این چالش را برای غلامرضا تاجگردون به وجود بیاورد و مسیر سختی را پیش روی وی قرار دهد.

از طرف دیگر حضور برخی نمایندگان دیگر همچون محمود نبویان و حمید رسایی نیز ممکن است باعث ایجاد چنین مسئله‌ای در خصوص اعتبارنامه تاجگردون شوند.

باید دید طی ماه‌های آینده آیا مجلس دوازدهم بازهم دست روی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون خواهند گذاشت و وی را به چالش می‌کشند یا این‌که تاجگردون از این مسیر سخت عبور خواهد کرد.

اما آن چه که مشخص است مسیر سخت پیش روی تاجگردون است که شاید برخی نمایندگان از هم‌اکنون به دنبال به چالش کشیدن این نماینده منتخب باشند.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار