رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
در گفتگو با صبح زاگرس؛

مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در واکنش به خبر صبح زاگرس در خصوص مشکلات زمین چمن طبیعی باشت گفت: اعتباراتی برای ساماندهی مشکلات چمن طبیعی باشت درنظرگرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس؛ در روزهای گذشته مشکلات زمین چمن طبیعی شهرستان باشت و اظهارات ورزشکاران و فوتبال دوستان این شهرستان در خصوص این مکان خبری منتشر شد.

 

در این خبر ورزشکاران  شهرستان باشت عنوان کردند: نوجوانان، جوانان و حتی بزرگسالان هر روز در چمن طبیعی باشت فوتبال بازی می‌کنند اما زمین شرایط مطلوب و وضعیت  خوبی ندارد و از مسئولان خواهانیم به تنها چمن شهرستان باشت رسیدگی کنند.



این ورزشکاران ادامه دادند: از اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تقاضامندیم تا چمن طبیعی که سابقه طولانی در ساخت آن وجود دارد را ترمیم کنند و ازطرفی جایگاه تماشگران تخریب شده است و چمن مصنوعی مجاور آن فاقد استفاده شده است و فوتبال دوستان در آن ورزش نمی‌کنند.(سابقه خبر)

 

این خبر با واکنش عین الله دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد مواجه شد و در گفتگو با صبح زاگرس گفت: برای چمن طبیعی باشت اقدامات مختلفی انجام شده است که از محل کمیته برنامه ریزی و همچنین اعتبارات نفت جهت ساماندهی و برطرف کردن این زمین اعتبارات درنظر و تخصیص پیدا کرده است.


دهقان به اقدامات انجام شده برای ورزش شهرستان باشت اشاره داشت و گفت: در بخش سالن، تکمیل سالن چند منظوره بوستان کلنگ زنی و اعتبار ۴/۵ میلیارد تومان درنظرگرفته شده است و برای چمن این شهرستان ۱/۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای تجهیزات و تکمیل اماکن تخصیص پیدا کرد.

وی افزود: در حوزه فصل ۵ ورزش، اعتباراتی برای ورزش شهرستان باشت درنظر گرفته شده است و برای استادیوم ورزشی و بازسازی آن اعتبارات مدنظر است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در پایان گفت: اداره کل ورزش و جوان در کنار ورزش عملکردهای مثبتی داشته است به گونه ای که در حوزه مشارکت تشکل ها در بهبود عملکرد، در بین دستگاه اجرایی استان رتبه برتر را کسب کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار