رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-07-01 08:08 شماره خبر : 383 https://sobhezagros.ir/short/Vdrl4 0

شب پیش از دیدار هندبال بانوان سپاهان و نفت و گاز گچساران، تمامی اعضای کاروان سپاهان با مسمومیت غذایی مواجه و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس؛ نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان کشور از 31 شهریورماه در هفته نخست آغاز شد. تیم‌های سنگ‌آهن بافق مدافع عنوان قهرمانی، فولاد مبارکه سپاهان، شهید چمران لارستان، نفت و گاز گچساران، سنندج، زاگرس جنوبی کازرون، فولاد هرمزگان و شهدای رزکان البرز هشت تیم حاضر در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر هستند.

 

 نفت و گاز باسابقه تیم تازه‌وارد به لیگ برتر هندبال بانوان ‌است که امسال در هر دو لیگ زنان و مردان تیم داری می‌کند و  تلاش می‌کند در بین بزرگان هندبال خودی نشان دهد. گچساران در نخستین مصاف خود در لیگ برتر هندبال میزبان سپاهان اصفهان بود.

 

 با این تفاسیر تیم هندبال بانوان سپاهان صبح روز ۳۰ شهریورماه برای انجام اولین دیدار خود در چارچوب هفته نخست مسابقات لیگ برتر، عازم گچساران شد اما در ابتدای ورود، زمین‌لرزه‌ای به قدرت 4.2 ریشتر گچساران را لرزاند.

 

 با این حال شب پیش از دیدار تیم‌های هندبال سپاهان و نفت و گاز گچساران، تمامی اعضای کاروان سپاهان با مسمومیت غذایی مواجه و راهی بیمارستان شدند که درنهایت پس از حضور نماینده فدراسیون و بررسی شرایط، این دیدار لغو شود.

 

مدیر رسانه‌ای تیم هندبال بانوان سپاهان در این خصوص نیز گفته است که حال عمومی تمامی اعضای کاروان مساعد بوده و این تیم پس از بهبودی نسبی بازیکنان به اصفهان بازخواهد گشت.

 

بر این اساس نیز دیدار تیم‌های سپاهان و نفت و گاز گچساران در تاریخ جدیدی که توسط فدراسیون هندبال تعیین شود، برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار