رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-12-10 10:55 شماره خبر : 2789 https://sobhezagros.ir/short/4ZPLX 0
رئیس ستاد انتخابات استان خبر داد:

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد از پیش بینی تمامی تمهیدات برای برگزاری انتخابات در کهگیلویه‌وبویراحمد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در همایش انتخابات و تأمین امنیت گفت: وحدت و انسجام مؤثری در مرکز استان و شهرستان‌ها به‌صورت برادرانه برای انتخابات به دلیل اهمیت موضوع و برنامه‌ریزی دشمن موردتوجه است. 

جواد هاشمی مهر بابیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه حدود ۲۰ درصد بیش از سال‌های گذشته بود گفت : از ۱۵ مرداد که برنامه انتخابات به استان ابلاغ شد  حدود ۶ ماه در حال برنامه‌ریزی هستیم و همه فرایندهای انتخابات انجام شد و شعب اخذ رأی تعیین شد و حدود ۸۷۲ شعب اخذ سیار و ثابت پیش‌بینی و زیرساخت‌های آن تعیین شد.

وی گفت: بسترسازی زیرساخت‌ها و تأمین امکانات پیش‌بینی شد، تعرفه‌های انتخابات بین فرمانداران توزیع شد، در رابطه با دستگاه هویت که ابزار اصلی تعیین رأی است این دستگاه آنلاین و آفلاین عمل می‌کند و نگرانی در خصوص آفلاین و تعیین هویت نیست زیرا دستگاه باتری دارد و تا ۳ ساعت فعال است.


وی گفت: دستگاه یک صفحه دارد که باید یک مدرک هویتی رأی‌دهنده شامل شناسنامه و گذرنامه، کارت ملی، گواهینامه و کارت پایان خدمت امکان تعیین هویت فرد رأی‌دهنده وجود دارد.

هاشمی مهر ادامه داد: جلوگیری از جرم، تخلف در محل اخذ رأی، صیانت از آرای مردم بخشی از وظایف نیروهای تأمین است. 

وی گفت: همه تدابیر توسط شورای تأمین برای برخورد با تخلفات انتخاباتی به هر روش آن دیده‌شده است، از طرفی گروه‌های قضایی، نماینده فرماندار و... در محل شعب اخذ رأی به‌صورت نامحسوس برای تأمین سلامت انتخابات حضور دارند.

هاشمی مهر در پایان گفت: دولت هیچ کاندیدا و نماینده‌ای برای انتخابات، سوگیری و تبلیغات له یا علیه فردی ندارد و وظیفه ایجاد شور انتخابات و تأمین امنیت دارد.

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار