رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/02/28 Friday - 2024 17 May الجمعة ، 9 ذو القعدة ، 1445
ساعت

شاگردان پیروز قربانی با بهره بردن از امتیاز خانگی موفق شدند یک برد ارزشمند را به نام خود کنند و تا رتبه هفتم جدول صعود کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، تیم‌های نفت و گاز گچساران و مس شهربابک در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایران، در ورزشگاه شهدای نفت گچساران مقابل هم قرار گرفتند. این جدال خارج از خانه برای شاگردان قاسم شهبا با نتیجه دلخواهی همراه نشد و آن‌ها بعد از دو برد پیاپی، این بار به سد دفاعی محکم نفتی‌ها خوردند تا شاگردان پیروز قربانی به لطف تک‌گل دقایق پایانی بعد از چهار هفته به مسیر پیروزی برگردند.

تک‌گل این دیدار توسط امید علی پور در دقیقه ۸۴ به ثمر رسید اگرچه دو تیم نمایش پایاپای در طول نیمه اول داشتند و نفتی‌ها که از حمایت تماشاگران خود بهره می‌بردند، به دنبال کسب پیروزی در این دیدار بودند ولی در سمت مقابل مس شهربابک نیز به دنبال کسب سومین برد متوالی بود تا شرایط خود را بهتر از قبل کند ولی درنهایت شاگردان قربانی سه امتیاز خانگی را به دست آوردند.

در نیمه دوم هم دو تیم بازی برابری را مقابل یکدیگر به نمایش گذاشتند اما یک ضربه ایستگاهی معادلات سرمربی مس شهربابک را برهم زد.در دقیقه 84 نفت و گاز گچساران صاحب یک ضربه ایستگاهی در پشت محوطه جریمه مس شهربابک شد که شوت زیبای امید علی پور به کنج دروازه نارنجی پوشان رفت وبرتری تیمش را رقم زد.

شاگردان پیروز قربانی در دقایق پایانی با دفاع تیمی عالی و دو سوپر واکنش از سوی گلر خود، مانع از این شدند تا مس شهربابک از حملات خود به نتیجه برسد و درنهایت این بازی را به سود خود خاتمه دادند.

شاگردان قربانی توانستند پس از چهار بازی عدم موفقیت در گل زنی را پشت سر بگذارند و با زدن گل، سه امتیاز این دیدار را به دست آوردند. نفت و گاز گچساران در هفته هشتم و در روز جمعه ۲۸ مهرماه در ماهشهر مقابل خلیج‌فارس ماهشهر قرار خواهد گرفت‌.

 

تصاویری از این دیدار را شاهد باشید.

دانلود
1402-07-23 07:00 شماره خبر : 739 https://sobhezagros.ir/short/Njm7V 2 31/55
اخبار مرتبط
نظرات