رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-05-06 05:17 شماره خبر : 6074 https://sobhezagros.ir/short/V0gG3 0
فوری؛

مدیرعامل آتش نشانی یاسوج گفت: پس از جستجوی تیم‌های غواصی آتش نشانی و هلال احمر برای یافتن جسد دو جوان غرق شده در سد جوزار بخش کبگیان شهرستان بویراحمد، جسد این جوان پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»محمد رستمی در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: ساعت ۲۳ جمعه شب جسد یک نفر از غرق‌شدگان پیدا شد و ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه جسد بی‌جان نفر دوم توسط نیروهای آتش نشانی پیدا شد.

وی اظهارکرد: یک قایق گردشگری  ساعت ۱۹ و ۳۵ دقیقه جمعه شب در سد خاکی جوزار شهرستان بویراحمد واژگون و منجر به غرق شدگی چهارنفرشد که دو نفر نجات پیدا کرده و دو نفر غرق شدند.

مدیرعامل آتش نشانی یاسوج تصریح کرد: علت دقیق این حادثه باید بصورت کارشناسی تحقیق و بررسی شود.

محمد مظفری، معاون امداد و نجات هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این خصوص به خبرنگاران گفت: ساعت نوزده یک مورد غرق شدگی در سد جوزار بخش کبگیان شهرستان بویراحمد به ما گزارش شد که پنج تیم هلال احمر به این محل اعزام شد.

وی افزود: ۱۷ نفر شامل سه تیم از هلال احمر شهرستان بویراحمد و دو تیم پشتیبان از شهرستان دنا با پنج دستگاه خودرو و فرماندهی اینجانب برای پیدا کردن جسد دو جوان غرق شده اعزام شدند.

مظفری اظهارکرد: تیم غواصی امداد و نجات هلال احمر و تیم‌های امدادی جمعه شب را شب‌مانی داشتند و از ساعت ۴ صبح امروز به ادامه جستجو پرداختند که جسد دوم را به کمک نیروهای آتش نشانی پیدا کردند.

سد چیتاب در ۴۵ کیلومتری یاسوج قرار دارد که به علت طبیعت زیبای آن سالانه در فصل گرما پذیرای گردشگران زیادی از استان‌های همجوار است.

تعدادی از جوانهای منطقه با قایق‌های غیراستاندارد گردشگران را جابجا می‌کنند و امر باعث شده سالانه با واژگونی این قایق‌ها حوادث تخلفی رخ می‌دهد.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار