رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/02/11 Tuesday - 2024 30 April الثلاثاء ، 21 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-20 14:04 شماره خبر : 3464 https://sobhezagros.ir/short/VMmxx 0
با حضور در مقابل ساختمان استانداری مطرح شد؛

تعدادی از پرستاران بیمارستان‌های سطح شهر یاسوج خواستار دریافت مطالبات خود شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» صبح امروز جمعی از پرستاران بیمارستان‌های شهر یاسوج خواستار توجه مسئولان به این قشر و دریافت حق‌وحقوق خود شدند.

به گفته این افراد، پرداخت معوقات بیش از یک سال، کارانه عقب‌افتاده و تعرفه‌های بر زمین‌مانده ازجمله مطالبات آن‌ها بود؛ همچنین پرستاران خواستار اجرای قانون تعرفه با ضریب ۳، حذف اضافه‌کار اجباری یا به‌روزرسانی هزینه ساعتی اضافه‌کار به به‌کارگیری قانون محور نیروها شدند.

یکی از پرستاران گفت: بحث تعرفه و اجباری بودن اضافه‌کاری و اجرا نشدن قوانین حمایتی اصلی‌ترین خواسته ما از مسئولان است.


یکی دیگر از پرستاران با تأکید به اینکه اضافه‌کار را اختیاری کنند، گفت: بر اساس قانون، اگر پرستاری حین انجام‌وظیفه دچار مشکلی شود باید مرکز درمان هزینه‌اش را پرداخت کند. 

گفتنی است پیش‌ازاین نیز پرستاران بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در اسفندماه سال گذشته با تجمع ر محوطه بیمارستان خواستار پیگیری و  پرداخت مطالبات خود شده بودند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در آن روز گفتگویی با این رسانه انجام داد و ضمن به‌حق بودن درخواست‌های پرستاران گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، معاون توسعه منابع دانشگاه و مسئول امور مالی را مأمور برطرف کردن این مسئله کرده و قسمت زیادی از مطالبات این عزیزان پرداخت خواهد شد.

حدود یک ماه از وعده مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  می‌گذرد اما بازهم شاهد این تجمع بوده‌ایم که امیدواریم مسئولان دانشگاه علوم پزشکی هر چه سریع‌تر اقدامات لازم در خصوص برطرف کردن این مشکل را انجام دهند.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار