رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
عکس نوشته‌های ششم مردادماه؛

صبح زاگرس در این قسمت از عکس نوشته‌های خود به مشکلات ریز درشت در فضای شهری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» فضای سبز بلوار بویراحمد در بی‌آبی تلف می‌شود، گویا چالش خرابی آسفالت یاسوج قابل حل نیست، خودنمایی خار وخاشاک در بلوار ورودی شهریاسوج، درخواست جانباز گچسارانی از فرمانده سپاه‌فتح و پیداشدن جسد ۲ جوان غرق‌شده در سدجوزار شهرستان‌ بویراحمد از جمله عکس نوشته‌های صبح زاگرس است.

مرکز کهگیلویه‌وبویراحمد غرق در مشکلات

فرسودگی آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر یاسوج، یک معضل ناتمام در این شهر است تا جایی که تحقق مطالبه شهروندان مبنی بر رسیدگی به آسفالت مناسب به حسرت دیرینه‌ای برای آنها تبدیل شده است.

مرکز کهگیلویه‌وبویراحمد غرق در مشکلات

بلوار ورودی شهر یاسوج از سمت فرودگاه یاسوج در منطقه بلهزار در حالی در چند سال اخیر به سرانجام رسیده که امروز به حال خود رها شده است و نبود زیبای سازی در آن موج می زند.

مرکز کهگیلویه‌وبویراحمد غرق در مشکلات

ابوالحسن غلامی جانباز گچسارانی در شبکه مجازی خود با درخواست از سردار خرم دل فرمانده سپاه‌فتح خواهان ورودجدی سپاه برای نجات درختان بلوط زاگرس شده است.

مرکز کهگیلویه‌وبویراحمد غرق در مشکلات

مدیرعامل آتش نشانی یاسوج گفت: پس از جستجوی تیم های غواصی آتش نشانی و هلال احمر برای یافتن جسد دو جوان غرق شده در سد جوزار بخش کبگیان شهرستان بویراحمد، جسد این جوان پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

مرکز کهگیلویه‌وبویراحمد غرق در مشکلات

آبیاری منظم و اصولی میادین و بلوارهای دارای فضای سبز سبب حفظ حیات آنها می‌شود؛ اما این موضوع در بخش ابتدایی بلوار بویراحمد وجود ندارد تا نگرانی در خصوص ازبین‌رفتن فضای سبز بیشتر شود.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار