رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/02 Monday - 2024 23 September الاثنين ، 20 ربيع الأول ، 1446
ساعت
در ادامه پیگیری‌های رسانه‌ای صورت گرفت؛

در ادامه پیگیری سوژه‌های مردمی در خصوص رفع مشکلات حوزه خدمات شهری این بار با وجودی پیگیری‌های مردمی در خصوص رفع مشکلات کوچه شهیدبرین لنده هنوز اداره برق به تعهدات خود عمل نکرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«صبح زاگرس»، رسانه ها همواره به عنوان یکی از بهترین پناهگاه های برای احقاق حقوق حقه مردم هستند که تعامل سازنده رسانه ها و پیگیری های مکرر آنان در حوزه های مختلف باعث رفع مشکلات خواهد شد.

وقتی مطالبه مردم زمین زده می‌شود

در پی مطالبه ساکنین کوچه شهید مظفربرین خیابان سادات شهرلنده در خصوص مشکلات جدول‌کشی و پایه‌های برق و خواستار پیگیری صبح زاگرس در خصوص رفع مشکلات این کوچه دراین‌خصوص شهرداری لنده نسبت به اجرای تعهدات خود در خصوص پیگیری‌های خبرنگار این پایگاه خبری در کمترین زمان ممکن اقدام به جدول‌گذاری این کوچه کرده است.

 

وقتی مطالبه مردم زمین زده می‌شود

که حقیقتاً توجه شهردار شهرلنده نسبت به پیگیری‌های خبرنگار این رسانه قابل‌تحسین است؛ ولی در خصوص جابه‌جایی پایه‌های برق با وجود درخواست تلفنی خبرنگار این پایگاه خبری از رئیس اداره برق شهرستان لنده و حضور وی در این محله و مشاهده عینی خود از وضعیت پایه برق قول مساعد جهت جابه‌جایی این پایه را داده بود.

وقتی مطالبه مردم زمین زده می‌شود

باگذشت بیش از یک ماه از آخرین وعده رئیس اداره برق متاسفانه هنوز این پایه برق که در وسط کوچه قرار دارد و باعث برخورد خودروهای با این پایه برق می‌شود هنوز جابه‌جا نشده است.

وقتی مطالبه مردم زمین زده می‌شود
وقتی مطالبه مردم زمین زده می‌شود

امیدواریم مشکل این کوچه که از کوچه‌های قدیمی شهرلنده است هرچه سریع‌تر توسط اداره برق شهرستان حل شود تا شاهد رضایت‌مندی شهروندان ساکن در این کوچه شوند.

 

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار