رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-01-30 08:49 شماره خبر : 3620 https://sobhezagros.ir/short/V1RYP 0
عکس نوشته‌های سی فروردین ماه؛

صبح زاگرس در این قسمت از عکس نوشته‌های خود به وضعیت بغرنج ورودی یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری یاسوج اشاره کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»حمله سپاه افسانه شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست،ارتش؛ روایت 45‌‌ سال‌عزت و‌‌ اقتدار‌‌ برای ایران ،مظلومیت ادامه‌دار پارک جنگلی یاسوج،ابتلا به کیست هیداتید با پَرسه‌سگ‌های ولگرد،بیمارستان سی سخت مطالبه مهم دنانشینان از جمله عکس نوشته های صبح زاگرس است.

وضعیت بغرنج و عجیب ورودی پارک‌جنگلی‌یاسوج

کارشناس مسائل سیاسی گفت: اما آنچه در حمله موشکی و پهپادی سپاه به اسرائیل اتفاق افتاد افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را به باد فنا داد که این مسئله نیز پیروزی قریب‌الوقوع بر این رژیم را نوید می‌دهد.

وضعیت بغرنج و عجیب ورودی پارک‌جنگلی‌یاسوج

بهره‌برداری از بیمارستان شهر سی‌سخت نقش مهمی در پاسخگویی به مطالبات مردمی در این شهرستان دارد و همچنان مردم خطه دنا در انتظار تکمیل آن هستند.

وضعیت بغرنج و عجیب ورودی پارک‌جنگلی‌یاسوج

این روزها پرسه سگ‌های ولگرد در مناطق مختلف شهر یاسوج به یک موضوع عادی تبدیل شده است اما خطر ابتلا به کیست هیداتید در اثر فضولات سگ‌های ولگرد زنگ خطر را برای سلامت شهروندان یاسوجی به صدا درآورده است.

وضعیت بغرنج و عجیب ورودی پارک‌جنگلی‌یاسوج

ورودی پارک جنگلی شهر یاسوج که چند سالی است کنده کاری های نیمه کاره وضعیت مناسبی ندارد گلایه شهروندان را در این اولین روز های بهار ۱۴۰۳ درآورده است.

وضعیت بغرنج و عجیب ورودی پارک‌جنگلی‌یاسوج

فداکاری و حماسه‌آفرینی ارتشیان در تمامی دوره‌ها و به‌ویژه روزهای آغازین دفاع مقدس و همچنین قدرت علمی و استراتژیک امروز آن‌هاست که موجب عزت و اقتدار میهن اسلامی‌مان شده است.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار