رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت

به گزارش صبح زاگرس؛ در خردادماه سال جاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور استخدام نیرو جهت حفاظت و حراست از عرصه‌های جنگلی و مراتع این استان در شهرستان‌های مختلف اطلاعیه‌ای صادر کرد و اعلام کرد که قصد به‌کارگیری نیروهای موردنیاز با مدرک دیپلم به‌صورت شرکتی در یک فضای رقابتی را دارد.

گفتنی است یک روز پس از اعلام شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اعلام اینکه «هیچ‌گونه آگهی استخدامی از طرف منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه بویراحمد درج نگردیده است» صدور هرگونه اطلاعیه‌ای را تکذیب کرد.

یکی از شهروندان با ارسال مطلبی در گروه‌های فضای مجازی از وضعیت برگزاری این آزمون ابراز گلایه کرده که در زیر آمده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: هیچ‌گونه آزمون استخدامی از سوی اداره منابع طبیعی برگزار نشده است بلکه شرکت خدماتی طی آگهی نیروهایی تحت عنوان قرق بان موقت گشت مراقبت را بکار گیری کرد.

سعید جاوید بخت بیان کرد: منابع طبیعی و آبخیزداری استان با همکاری دستگاه‌های نظارتی فقط وظیفه نظارتی بر اجرای آن را داشته است و هرگونه جذب سفارشی نیروی‌های انتخاب‌شده در این شرکت را تکذیب می‌کنم.

وی بابیان اینکه دقت لازم در خصوص به‌کارگیری نیروها در نظر گرفته‌شده است، گفت: هرکس کوچک‌ترین اعتراضی داشته باشد می‌تواند مراجعه کند تا ما پیگیری کنیم، ولی نکته مهم این است که اکثر شرکت‌کنندگان شرایط لازم و امتیاز مناسب را کسب نکردند.

وی با تأکید بااینکه منابع طبیعی استخدام نداشته و استخدامی در کار نبوده است گفت: شرکت خدماتی برای تکمیل کادر گشت موقت ۶ ماهه خود این آزمون را مطابق با استانداردها و ضوابط اعلام‌شده برگزار کرده است که تأکید داشتیم عدالت رعایت شود و همه بتوانند شرکت کنند که نیروهای نظارتی حضور داشتند و اکنون همه اسناد و نتایج آزمون شرکت‌کنندگان در سیستم حراست موجود است.

انتهای پیام/

1402-06-13 12:05 شماره خبر : 228 https://sobhezagros.ir/short/4P37N 0
نظرات