رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
چهارشنبه 1403/07/18 Wednesday - 2024 09 October الأربعاء ، 6 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
در پی انتشار مطالبات مردمی؛

رئیس مخابرات شهرستان لنده در واکنش به گلایه‌ها و مطالبات مردمی و انتشار آن پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در طی روزهای گذشته حفاری ایجاد شده در جلوی یکی از مدارس لنده سبب گلایه شهروندان این شهر و به مطالبه‌ای برای ساماندهی تبدیل شد.

این مطالبه با انتشار خبر «گلایه والدین از حفاری در جلوی مدارس لنده» از سوی این پایگاه خبری منتشر شد.

احمد رئیس‌زاده در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» با تشریح آخرین وضعیت روند اجرای فیبر نوری در لنده گفت: یکی از اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم و ادامه آن در دولت وفاق ملی بحث اجرای فیبر نوری در شهرستان لنده است.

رئیس اداره مخابرات شهرستان لنده گفت: توسعه متوازن خدمات برخط از جمله اقدامات این سال‌ها بوده و  شرکت مخابرات برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان در قالب خطوط اینترنت پرسرعت با اجرای فیبر نوری در دست اجرا دارد.

وی افزود: برای اجرای این طرح ملی انتظار داریم همه ادارات همراهی و همکاری لازم را داشته باشند هرچند از شهرداری لنده بابت همه تعاملات و همراهی‌ها تقدیر و تشکر می‌کنیم که تا امروز همراهی لازم را داشته است.

رئیس‌زاده گفت: در خصوص حفاری فیبر نوری جلوی مدارس فارابی و شهید ثانی، لازم است که شهروندان و رسانه‌ها توجه داشته باشند که این مهم در راستای ادامه طرح فیبر نوری و اتصال جهاد کشاورزی و ساختمان جدید دادگستری بوده است و تأخیرات صورت‌گرفته در گذشته مربوط به حوزه  شهرداری بوده زیرا همراهی لازم را نداشته و جلوی ادامه کار را گرفتند.

وی افزود: باتوجه‌به اینکه عملیات اجرای فیبر نوری در ۹۰ درصد مناطق شهر اجرایی شده است و از هفتهٔ گذشته نیز کارشناسان و تکنسین‌های اتصالات فیبر نوری در شهرستان مستقر شدند و در حال اتصالات هستند. امیدواریم مشکل خیابان امام خمینی (ره) حدفاصل کلانتری تا جهاد کشاورزی نیز با عنایت ویژه شهردار لنده نیز هرچه سریع‌تر حل شود.

رئیس زاده در پایان از تلاش و کوشش اصحاب رسانه در راستای اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی تشکر کرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار