رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
اینترنت ضعیف ماجرایی ادامه‌دار؛

تعدادی از شهروندان ساکن در مناطقی از شهر دهدشت از مشکلات اینترنت و آنتن‌دهی‌ گلایه‌هایی داشتند که این موضوع با واکنش مسئولان در مخابرات کهگیلویه همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» آنتن‌دهی تلفن همراه و اینترنت یکی از ضرورت‌های مهم دنیای امروز است و وقفه‌های ارتباطی سبب ایجاد مشکل برای شهروندان می‌کند. 

در طی ساعت‌های اخیر توسط شهروندان ساکن در شهر دهدشت در خصوص مشکلات اینترنت و آنتن‌دهی گلایه داشته و خواستار بررسی موضوع شدند. 

مهدیه، شهروند دهدشتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس  به مناطق دارای مشکلات اینترنت و آنتن‌دهی اشاره کرد و گفت: در مجاورت صداوسیما، منطقه ۱۸۰ دستگاه، قسمتی از ۶۰ دستگاه بیشتر مشکلات آنها در حوزه اینترنت است. 

این شهروند ادامه داد: افرادی برای برقراری تماس با بنده تلاش داشتند؛ اما اعلام کردند، برقراری تماس امکان‌پذیر نیست. 

این شهروند اضافه کرد: متولیان مربوطه می‌بایست با بررسی دقیق مناطق ذکر شده به دنبال علت مشکل و رفع آن باشند‌. 

رئیس مخابرات شهرستان کهگیلویه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» گفت: تا اکنون گزارشی از خرابی یا مشکل در حوزه آنتن‌دهی و اینترنت نداشتیم. 

حمید خشامن با بیان اینکه ما مطالبات شهروندان را بررسی می‌کنیم گفت: بررسی مطالبات شهروندان در خصوص مشکلات اینترنت و آنتن‌دهی را دنبال خواهیم کرد. 

وی افزود: شهروندان می‌توانند علاوه بر مخابرات، در صوت خرابی احتمالی  و مشکل اینترنت و آنتن‌دهی  با سامانه ۹۹۹۰ پیگیری داشته باشند.

این پایگاه خبری همچنین پیگیری‌هایی از متولیان مخابرات در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد صورت داد و آنها وعده‌هایی برای پیگیری این موضوع دادند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار