رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-11-10 12:06 شماره خبر : 2281 https://sobhezagros.ir/short/4aMQE 0
رئيس هيات نظارت کهگیلویه وبویراحمد مطرح‌کرد:

رئيس هيات نظارت کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به این موضوع که در بحث اجراي مُرِّ قانون با استناد به فرمايشات مقام معظم رهبري گفت: هيچ مصلحتي در انتخابات بالاتر از قانون و اجراي قانون نمي باشد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي«صبح زاگرس» نشست مشترك هیات های نظارت سراسر استان ،با حضور ، رئيس كل دادگستري ، دبيرستاد انتخابات، جانشين فرمانده انتظامي و معاون اداره اطلاعات استان در سالن جلسات دانشگاه یاسوج برگزار شد.

در ابتدای این نشست  ميهمانان جلسه سخنان خود را در خصوص اهميت انتخابات و حساسيت اين دوره از انتخابات در سراسر كشور بويژه استان بيان كردند.

جوكار رئيس هيات نظارت کهگیلویه وبویراحمد ضمن تشكر از حضور مدعوين گفت: همكاري در بستر شوراي نگهبان يك افتخار است و ما در اين بستر به نوبه ي خود به نظام و انقلاب خدمت مي كنيم.

رئيس هيات نظارت استان گفت: ما در برپايي يك انتخابات سالم و پرشور در كشور سهيم هستيم و همينكه آقا و مردم راضي باشند، براي ما كافي است.

وي همچنين بيان كرد: يكي از مهمترين وظايف پيش رو در انتخابات اسفند ماه تلاش براي اجراي قانون و تلاش براي مشاركت مي باشد و به فرموده مقام معظم رهبري انتخابات مسئله اصلي كشور مي باشد و ما بايد مراقب بوده و توجه داشته باشيم اين فرمان حضرت آقا بر زمين نماند.

جوكار همچنين در بحث اجراي مُرِّ قانون با استناد به فرمايشات مقام معظم رهبري گفت: هيچ مصلحتي در انتخابات بالاتر از قانون و اجراي قانون نمي باشد.

رئيس دفتر نظارت استان از چالش هاي انتخابات پيش رو را حضور و تكثر افراد نام برد و گفت: در همين خصوص اكثر افراد خود را برنده انتخابات مي دانند و مي گويند اگر شما خوب نظارت كنيد ما حتما برنده انتخابات خواهيم شد.

وي با اشاره به برخي از مواد قانوني در حوزه برگزاري انتخابات گفت:هيات هاي نظارت ، ضمن احترام به همه ي نهاد ها و سازمانها و بخصوص عزيزانمان در حوزه اجرايي، هيچ چيز را مهمتر از قانون نمي دانيم ودر اجراي قانون به هيچ وجه كوتاه نخواهيم آمد. و ما نبايد آرمان گرا باشيم ما همينكه بتوانيم به قانون عمل كنيم بهترين كار را انجام داده ايم.

جوكار گفت: ما بايد سعي كنيم انتخابات را بدون از هرگونه حاشيه اي و با كمال آرامش برگزار كنيم و اين آرامش را به شبكه ناظر و عوامل نظارتي انتقال دهيمو در همه ي كارها صعه ي صدر داشته باشيم.

وی در بحث بررسي صلاحيت ها نيز اشاره اي كرد و گفت: در اين خصوص ما بايد به راي و نظر شوراي نگهبان اعتماد كنيم و در مقابل گلايه هاي مردم صبر داشته باشيم.

 

 

هيچ مصلحتي در انتخابات بالاتر از قانون‌نیست
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار