رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-21 19:18 شماره خبر : 2062 https://sobhezagros.ir/short/eGk5z 0
فرماندار شهرستان چرام مطرح کرد:

فرماندار شهرستان چرام گفت: همه امکانات دستگاه ها و ادارت دولتی باید در خدمت به برگزاری انتخابات باشند و با مدیرانی که در بحث برگزاری انتخابات همکاری نکنند برخورد قانونی می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس«، با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و مدیران دستگاه های اجرایی شورای اداری شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهر چرام با موضوع انتخابات برگزار شد.

فرماندار شهرستان چرام گفت: تمام دستگاه های دولت که بودجه آنها توسط دولت تامین می شود وظیفه دارند تمام تجهیزات و امکانات و نیروی انسانی خود را در اختیار حوزه فرمانداری و بخشداران و همچنین هیئت نظارت بر انتخابات قرار دهند.

سید عبدالرحمان توفیقیان افزود: بر اساس قانون عدم اجرای این قانون تخلف اداری محسوب می شود وبا مدیران متخلف مطابق قانون برخورد می شود. 

این مسئله از هیچ مدیری پذیرفته نیست که اگر ماشین یا امکاناتی را برای برگزاری انتخابات خواستند بگوید نداریم یا ماشین خراب است و این حرف ها 

وی با بیان اینکه خوردو ادارت یا باید سالم و آماده خدمت به دستگاه خدمات رسان باشد یا باید در فرمانداری شهرستان برای خدمت پارک باشد یا جلوی مکانیکی در حال تعمیر باشد، عنوان کرد: به هر شکل ممکن خوردو های ادارت را تعمیر کنید این بحث ها پذیرفته نیست، از امروز تا پایان انتخابات باید خودرو های ادارت آماده کار باشند و با هیچ کسی تعارف نداریم. 

توفیقیان با بیان اینکه هر کدام از شما مسئولان به عنوان یکی از ظرفیت ها برای جمهوری اسلامی حساب می شوید، گفت: ما باید بسترهای لازم را برای حضور حداکثری مدرم در پای صندوق های رای فراهم کنیم.

فرماندار چرام افزود: بررسی ها لازم انجام شود تا روشنایی جلوی شعب اخذ رای و همچنین محوطه داخل از لحاظ روشنایی مناسب باشد و مکان هایی که مشکل روشنایی دارند توسط اداره برق مرتفع شود.

وی ادامه داد: تمام ادارت دولتی به خصوص ادارتی که به عنوان شعبه اخذ رای در نظر گرفته شدند باید سیستم های امینیتی شامل دوربین های مداربسته و دزدگیر را در صورت نیاز به رزورسانی کنند و مشکلات انها را مرتفع یا تعداد آنها را افزایش دهند.

باقر اصل رئیس اداره برق شهرستان گفت: ما آمادگی کامل داریم شعب اخذ رایی را که در زمینه تامین برق و روشنایی مشکلی دارند مشکلات آنها را بررسی و مرتفع نماییم.

رئیس سازمان تبلیغات شهرستان چرام گفت: همه دنیا انتخابات ایران را رصد می کنند و دوستان ما در دنیا می خواهند که تصاویری را از حضور پر شور مردم در صحنه انتخابات ببینند تا مطمئن باشند جمهوری اسلامی از پشتوانه عظیم مردمی برخوردار است.

حسینی طلب افزود: دشمنان ما هم مثل همیشه سعی می کنند انتخابات را کم رنگ جلوه دهند و مردم را نا امید کنند تا با این واسطه بتوانند فشاری های بیشتری را بر علیه ملت ایران داشته باشند.

سرهنگ مصطفی اقبالی پور در این برنامه گفت: در خصوص انتخابات ما آمادگی کامل که در بحث امنیت صندوق های رای با هماهنگی سپاه فتح استان از بسیجیان استفاده کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با بیان اینکه در آستانه برگزاری کنگره سرداران شهید استان هستیم و در هفته اینده هم جلسه ای با حضور اعضای کنکره سرداران شهید در شهرستان تشکیل می شود، افزود: در آن روز سه جلسه با حضور کمیته های مختلف در شهرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جلسه ای با حضور کمیته های 14 گانه هفته آینده برگزار می شود، عنوان کرد: متاسفانه کمیته های 14 گانه فعالیت مناسبی نداشته با توجه به نزدیگی برنامه جلسه آتی، کمیته ها آمادگی کامل را داشته باشند.

اقبالی پور افزود: جلسه فرهنگیان شهرستان با کارگروه های روایتگری، مردم محور و پیش کسوت نیز در سالن شبکه بهداشت برگزار می شود.

وی با شاره به اجرای طرح شهید علی وردی در سطح شهرستان گفت: در این طرح نشست های روشنگری و جهاد تبیین برای مشارکت حداکثری در انتخابات در قالب قرارگاه های شهرستانی برگزار می شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چرام در این برنامه گفت: یکی از چهار مقوله ای که در روزهای اخیر مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند بحث امنیت است.

سرهنگ خلیلی افزود: ما به عنوان یک سرباز در بحث انتخابات وظیفه حفاظت از صندوق های رای و بحث امنیت در محیط های انتخاباتی است.

وی ضمن تاکید بر حضور حداکثری و پر شور مردم، عنوان کرد: هر رای مشت محکمی به دهان دشمنان و دلگرمی برای نیروهای امنیتی است.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار چرام گفت: یکی از موضوعاتی که در کنار انتخابات دارای اهمیت خاصی است دهه مبارک فجر و بحث افتتاح پروژه های مربوط به این دهه مبارک است.

سید ولی سعادت نشان با بیان اینکه افتتاح پروژه های عمرانی امیدواری خوبی را به مردم می دهد، افزود: از مسئولان شهرستان درخواست داریم که پروژه های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی را به پروژه های افتتاحی برسانند.

وی ادامه داد: ادارت و دستگاه های دولتی باید پیشرفت فیزیکی پروژه ها و همچنین آخرین وضعیت پروژه ها را به فرمانداری شهرستان ارسال کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار