رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-08-27 14:37 شماره خبر : 1290 https://sobhezagros.ir/short/4aGEV 0
فرماندار شهرستان لنده؛

فرماندار شهرستان لنده گفت: امروز جامعه جهانی، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و با کودکان و زنان و مردم بی دفاع غزه ای اعلام همدردی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، جلال دانش فرماندار شهرستان لنده در اجتماع مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در این شهرستان گفت: بیش از یک ماه است که جهان شاهد یک نسل‌کشی آشکار است مشاهده اجساد تکه تکه شده زنان، کودکان، مجروحان و همراهان، خبرنگاران، پرستاران و پزشکان و دیگر اهالی سرزمین مقدس فلسطین دل هر انسانی را به درد می‌آورد.

فرماندار شهرستان لنده گفت: این جنایات هولناک، خوئی وحشی گری رژیم صهیونیستی و رذالت حامیان غربی صهیونیسم را به جهانیان نشان داد و جای بسی تامل است که برخی از کشورهای عربی و مسلمان در این خصوص سکوت کردند.

وی افزود:امروز تمام جهان شاهد بمباران بیمارستان ها و زیرساخت های شهری غزه است و در این بین شاهد قتل عام بیش از هزاران نفر انسان بی گناه هستیم که بیش از نیمی از آنان اطفال و زنان بی دفاع هستند.

دانش گفت: سرمنشاء اصلی این جنایات امریکا است چرا که کودک کشی رسم آمریکا است و امریکا با حمایت مستقیم نظامی و تسلیحاتی خود باعث این جنایات در غزه شده است.

وی تاکیدکرد: امروز مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان لنده همزمان با سراسر ایران اسلامی و کشورهای جهان در یک راهپیمایی با شکوه حاضر شدند تا باردیگر ضمن اعلام حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم غزه، جنایات و وحشی گری سفاکان رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

فرماندار شهرستان لنده گفت: قطعا همانگونه که مقام معظم رهبری وعده داده است رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی و انزوال است و قطعا پیروزی و نصرت از آن مردم مظلوم فلسطین و غزه خواهد بود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار