رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-09-16 09:17 شماره خبر : 1579 https://sobhezagros.ir/short/VW5k4 0
فرار از پاسخگویی و تأخیر؛

تاخیر و عدم حضور مهدی روشنفکر و محمد موحد در جمع دانشجویان کهگیلویه‌و‌بویراحمد هدیه روز دانشجوی این دو نماینده مجلس به دانشجویان استان بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» روز دانشجو از راه رسید و حضور چهره‌های مختلف از مسئولان تا سیاسیون در دانشگاه‌های مختلف داغ شده است اما اوضاع در برخی دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد چندان باب میل دانشجویان نبوده است.

 

دانشجو به‌عنوان قشر مطالبه گر جامعه همیشه از حضور مسئولان در دانشگاه استقبال می‌کند اما برخی مسئولان هستند که با بهانه‌های مختلف به دنبال عدم حضور در جمع دانشجویان هستند.

 

روز گذشته قرار بر این بود که دانشگاه فرهنگیان یاسوج میزبان مهدی روشنفکر، نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی باشد اما تأخیر بیش از یک‌ساعته روشنفکر به مذاق دانشجویان خوش نیامد و قبل از حضور وی سالن را ترک کردند.

 

احمدرضا جمالی از فعالان دانشجویی استان در توئیتی به ماجرای عدم حضور محمد موحد در دانشگاه پرداخته است؛ وی این عدم حضور را به دلیل فرار از پاسخگویی یا خستگی ناشی از کهولت سن عنوان کرده است و با انتشار پیام موحد طعنه سنگینی به این نماینده مجلس زده است.

 

هدیه موحد و روشنفکر برای دانشجویان کهگیلویه‌و‌بویراحمد!+تصاویر
هدیه موحد و روشنفکر برای دانشجویان کهگیلویه‌و‌بویراحمد!+تصاویر
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار