رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
رئیس سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد؛

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشورگفت:ملت ایران قله های علم و تکنولوژی و فناوری را طی کرده است، در حوزه استفاده از مواد خام ۷ برابر دیگر کشورها استفاده می کنیم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس؛ همایش طلایه داران ظهور بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جهادگران برگزار شد
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در همایش تجلیل از طلایه داران بسیج سازندگی کشور گفت: از حضور شما جهادگران عرصه پیشرفت و سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد و جهادگران عرصه خدمت به مردم تقدیر و تشکر می کنم.

سردار غلامرضا سلیمانی از حمایت های استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برنامه های سپاه فتح تشکر کرد و گفت: این حمایت ها یعنی پشتیبانی از قابلیت های جهادی و محرومیت زدایی و خدمت به استان است.
 
نیاز امروز جامعه جرکت های جهادی است
وی ادامه داد: حرکت های جهادی یعنی به میدان آوردن نیروی جهادی که نیروی سازمان یافته مردمی و نیروی انقلابی مردمی است نیروهای مردمی که در سال ۵۷ انقلاب را به پیروزی رساندند تا شیوه ای اداره جامعه بر اساس اسلام و با مشارکت مردم باشد.

وی گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی رهبر معظم مرحله انقلاب اسلامی در هفت بند بیاناتی داشتند که می توان به پیروزی انقلاب، استقرار نظام جمهوری اسلامی با همه هجمه ها و مرحله سوم تحقق دولت اسلامی، شیوه اداره و مردم سالاری دینی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی از مراحلی است که در گام دوم انقلاب مطرح شده است، رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیاناتی به نزدیکی به قله اشاره فرمودند قله ای که سبب اعتلای انقلاب اسلامی و دست یابی به آرمان های انقلاب اسلامی است.

سردار سلیمانی گفت: این تلاش ها و مجاهدت ها که در حال انجام است و هرساله بر عمق آن افزوده می شود و اثرگذار در تحقق جامعه اسلامی است، در طول انقلاب اسلامی از دسیسه ها تا توطئه های مختلفی طی شد و این موضوعات می توانست سبب ساقط کردن هر نظامی و دولتی شود اما در ایران اسلامی، فرزندان و رزمندگان به میدان آمدند و نصرت و پیروزی نصیب ملت ایران شد.
 
گستردگی موفقعیت های ایران در جهان
وی گفت:موفقیت های ایران آنچنان گسترده است که قابل شمارش نیست و وضع فعلی ایران قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست بلکه باید با کشورهای مترقی دنیا مقایسه شود، در کشورهای مختلف در حوزه پزشکی در صف دریافت نوبت و پزشک هستند این موضوع قابل مقایسه با پیشرفت های ایران در حوزه ساخت بیمارستان، پزشکان متخصص و رشد و توسعه علم پزشکی در ایران است.

رئیس سازمان بسیج کشور ادامه داد: در کشور متمدنی همچون فرانسه این روزها حشره ای شیوه پیدا شده است این وضع فرانسه به بیان خودشان مترقی است اما در ایران موفقیت های بزرگی همچون سدسازی و انتقال آب در رده دومین کشور، در زمینه بهداشت و درمان، در علم نانو رتبه چهارم کشور، ساخت آب و توربین ها توسط شرکت مپنا ایران در کنار آمریکا قرار گرفته است، در زمینه دفاعی از ریز پرنده های هدایت شونده مبتنی بر هوش مصنوعی تا تجهیزات نظامی در جنگ های مدرن، در زمینه کشاورزی، باغداری با طرح های دانش بنیان در ابعاد جهانی، در زمینه دانشگاه با تعداد ۲۵۰۰ مورد و چند میلیون دانشجو که ۶۰ درصد ورودی ها خواهران است، در زمینه نرخ توسعه چین، ترکیه و نپال و ایران در رده های برتر قرار دارند.

ملت ایران به قله های علم و تکنولوژی رسیده است
وی گفت: ملت ایران قله های علم و تکنولوژی و فناوری را طی کرده است، در حوزه استفاده از مواد خام ۷ برابر دیگر کشورها استفاده می کنیم این موضوع سبب ارز آوری و تولید ثروت برای کشور می شود، در حوزه کشف معدن و استخراج مواد معدنی پیشگام هستیم.

وی ادامه داد: از جنبه آب و هوا، سرزمین، نیروی کار، دانش فنی، نقدینگی، درآمد ارزی، آب های بین المللی، وجود ۱۶ کشور همسایه ایران، فرهنگ غنی و تأثیرگذاری آن بر دنیا، حضور و نقش آفرینی مردم ایران از دیگر ظرفیت های کشور است.
 
لزوم نقش آفرینی مردم در آینده خود
وی ادامه داد: امروز باید در استان کهگیلویه و بویراحمد باید به گونه ای عمل کرد که خود آنها نقش آفرین باشند زیرا مردم سالاری دینی کشور از آن مردم است.
 
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار