رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/14 Saturday - 2024 05 October السبت ، 2 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
امام‌جمعه موقت یاسوج:

امام‌جمعه موقت یاسوج گفت: این نظام، نظام اقتدار است، ما باید همه تابع اوامر رهبر عظیم ایشان خود باشیم و دشمن را از هر گونه دسیسه و توطئه داخلی و خارجی از خود مأیوس سازیم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علی صالح موسوی اعظم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس در خصوص بیانات و خطبه‌های مقام معظم رهبری و همچنین حضور مردم گفت: مقام معظم رهبری همانند جد بزرگوارشان حضرت امیرالمؤمنین (ع) در برابر همه اجحاف ظلم، ستم و بی‌عدالتی‌ها ایستاده‌اند و این اقتدار را نیز به عالم نشان دادند.

امام‌جمعه موقت یاسوج گفت: یکی از وظایف خود انسان‌هایی که در راه حق و حقیقت قدم برمی‌دارند مبارزه با ظلم، اجحاف و ستمگری‌ها است؛ لذا این مبارزه نیاز به اقتدار، شوکت، عظمت و وسعت اندیشه دارد.

وی افزود: همه عالم تحت‌تأثیر خطبه‌های نمازجمعه مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان قرار دارند و به‌ تمام‌ معنا این اقتدار را کشورهایی که خود را ذلیل و دست‌ نشانده آمریکا و سگ هارش در منطقه می‌دانستند روحیه دیگری پیدا کردند و این یک مسئله ساده نیست.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین موسوی اعظم گفت: مقام معظم رهبری مدافع واقعی آزادی و شریعت مقدس اسلام است و در مقابل کفر جهانی با تمامی قدرت و شوکت و عظمت ایستادند که خداوند ان‌شاءالله وجود ایشان را تا ظهور امام‌ زمان(عج) محافظت فرماید و ان‌شاءالله در رکاب امام‌ زمان از سربازان فداکار و مجاهد حضرت ولی‌عصر امام‌زمان (عج) باشند.

وی افزود: حضور رهبری در نمازجمعه تهران بعد از این پیروزی که نصیب همه مسلمانان نه‌ تنها ایران بلکه همه مسلمین جهان شد، باعث به‌وجودآمدن یک حرکت دیگر، یک جهش و خیزش دیگری در بین همه کشورهای اسلامی شده و رهبری با این حرکت می‌خواهد تبلیغات سویی را که دشمن به‌تمام‌معنا در این زمینه‌ها داشتند خنثی کند.

امام‌جمعه موقت یاسوج گفت: این نظام، نظام اقتدار است، ما باید همه تابع اوامر رهبر عظیم ایشان خود باشیم و دشمن را از هر گونه دسیسه و توطئه داخلی و خارجی از خود مأیوس سازیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور گسترده و عظیم مردم غیور، شهیدپرور و همیشه در صحنه انقلابی ایران نشان از امر ولایت‌پذیری و آمادگی کامل مردم برای دفاع از دین وطن و ناموسان دارد، آمریکا و سگ هارش اسرائیل در منطقه هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و به گفته رهبر ما پیروز خواهیم بود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار