رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-09-19 13:35 شماره خبر : 1625 https://sobhezagros.ir/short/VlD3V 0
در نشست هم‌اندیشی هفته ملی مقاومت مطرح‌شد؛

نشست هماهنگی تشییع شهدای گمنام و هفته ملی مقاومت با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان و مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» نشست هماهنگی و هم‌اندیشی برگزاری دهه بصیرت و هفته ملی مقاومت و همچنین میزبانی و تشییع شهدای گمنام با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان و مسئولان استانی در سالن جلسات سپاه فتح برگزار شد.

 

در این نشست مدعوین و نمایندگان ادارات استان برنامه‌های خود را در خصوص برگزاری دهه بصیرت و هفته مقاومت و شهدات سردار سلیمانی عنوان کردند.

 

 معاون هماهنگ کننده سپاه فتح در این نشست گفت: هدف از این نشست علاوه بر بزرگداشت مقام سردار سلیمانی، یک رویدارسازی فرهنگی و افزایش امیدافرینی و حضور پرشور در انتخابات پیش رو، تبیین مفاهیم جبهه مقاومت، نقش شهید سلیمانی در آزادسازی قدس و محور مقاومت است.

 

سرهنگ برومندزاده با بیان اینکه شعار محوری هفته مقاومت "شهید قدس" است، گفت: یکی از موفق ترین برنامه های محوری امسال، هفته بسیج بود که در این خصوص فرماندهان محترم نواحی مقاومت ، اقشار و معاونت های سپاه و مسئولان استانی و شهرستانی نیز پای کار بودند.

 

وی بیان کرد: برنامه های خوبی در سطح سپاه و استان کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار است که با اعلام آمادگی ادارات مختلف امید است به بهترین نحو برگزار شود.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح نمایش فیلم مقاومت در سطح مدارس و پویش های مختلف در سطح فضای مجازی را از برنامه های این هفته عنوان کرد و گفت: فرماندهان نواحی و فرمانداران در سطح شهرستان‌ها حتما پای کار هستند چرا که ویژه برنامه‌های خوبی در سطوح مختلف دست اجرا داریم.

 

در ادامه این نشست مسئول کنگره شهدای استان در خصوص حضور پیکر مطهر ۳ تن از شهدای گمنام در استان گفت: این شهدای گرانقدر فردا دوشنبه ۲۰ آذرماه از سمت جاده شیراز وارد مرکز استان خواهند شد و در یکی از شهرستان های مارگون یا چیتاب حضور خواهند داشت.

وحید مثنوی افزود: پیکر مطهررشهدای گمنام صبح روز سه شنبه در شهر لیکک و دهدشت نیز حضور خواهد داشت، صبح در چرام، عصر در  سوق و شب در لنده خواهند بود، برای حضور شهدا در دیشمک و قلعه ریشی نیز برنامه ریزی شده است.

وی بیان کرد: پیکر مطهر شهدای گمنام صبح روز ۲۵ آذر شهدا به سمت یاسوج انتقال داده خواهند شد و در سه مکان مختلف و سپس در صداوسیما در ویژه برنامه ای حضور خواهد یافت.

مثنوی گفت: آیین تشییع در روز یکشنبه در قالب ویژه برنامه حرم تا حرم از امام زاده عبدالله به سمت استانداری خواهد بود و یکی از شهدای در استانداری و ۲ شهید دیگر از آنجا به سمت امام زاده مختار حرکت داده خواهد شد.

وی تاکید کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد فقط میزبان این شهدای عزیز جهت تشییع خواهد بود.

 در پایان سرهنگ برومندزاده نیز در خصوص برگزاری هرچه بهتر برنامه تشییع شهدای گمنام تاکید کرد و گفت: در شهرستان‌ها فرماندهان نواحی محور هستند و با هماهنگی بین دستگاه‌های میزبان باید برای برگزاری باشکوه این برنامه تلاش شود.

انتهای خبر/

جزئیات تشییع۳ شهید گمنام در استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد
جزئیات تشییع۳ شهید گمنام در استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار