رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
چهارشنبه 1403/08/02 Wednesday - 2024 23 October الأربعاء ، 20 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
امام جمعه شهرستان باشت:

امام جمعه شهرستان باشت از ایجاد چالش برای جوانان در روند گزینش و جذب آنها انتقاد کرد و خواستار همراهی مسئولان با جوانان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» جلسه شورای اداری شهرستان باشت برای هماهنگی برنامه‌های مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان با حضور  امام جمعه شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، دادستان و مدیران ادارات این شهرستان در عصر سه‌شنبه یکم آبان ۱۴۰۳ در دفتر امام جمعه‌ باشت برگزار شد. در این نشست بر هماهنگی هر چه بیشتر ادارات و دستگاه‌ها برای برگزاری راهپیمایی تاکید شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین امید گنجه در این جلسه گفت: طرح صالحین که خیلی مورد تاکید مقام معظم رهبری است باید در سطح شهرستان پررنگ‌تر شود و حضور در مساجد باید پررنگ‌تر باشد.

 
امام جمعه شهرستان باشت بیان کرد: از تخریب جوانان برای گزینش و جذب در ادارات جلوگیری کنید تا جوانان ما در سطح شهرستان بتوانند به نوایی برسند.

 
گنجه مطرح کرد: روز ۱۳‌ آبان روز دانش‌آموز،  مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از دانش‌آموزان غزه و لبنان است، هر ساله هر چه جلوتر برویم ارزش این میدان‌ها‌ ( ۱۳‌ آبان، ۲۲‌ بهمن، نماز جمعه و...) بیشتر می‌شود و  تلاش کنیم در سال ۱۴۰۳ پررنگ‌تر برگزار شود.

 
وی در ادامه گفت: پویش‌هایی که در زمینه کمک به مردم غزه و لبنان راه اندازی شده است با استقبال خوب مردم همراه شده است.


در این جلسه مسئولیت‌هایی به ادارات محول شد که موظف هستند وظیفه خود را به نحو مطلوب در هر چه باشکوه‌تر انجام دادن این مراسم به انجام برسانند.

مانع از تخریب جوانان در امور گزینش شوید
مانع از تخریب جوانان در امور گزینش شوید
مانع از تخریب جوانان در امور گزینش شوید
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار