رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
در نشت هماهنگی صورت گرفت:

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کنگره شهدای کهگیلویه وبویراحمد با حضور استاندار وفرمانده سپاه فتح و ادارات کل استان برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، سردار خرم دل در جلسه هماهنگی کنگره ملی شهدای استان با گرامیداشت ۱۳ آبان‌ماه گفت: امروز نیز همچون گذشته مردم استان همپای سایر استان‌ها حماسه آفریدند و بار دیگر وظیفه انقلابی خودشان را به نحو شایسته انجام دادند به عنوان یک سرباز کوچک از مردم تشکر می‌کنم.

وی افزود:این ایام به مردم غزه سخت می‌گذرد این جنایت‌ها سابقه نداشته که یک باریکه ای که ۱ کیلومتر است اینگونه بمباران شوو و مجموعه حقوق بشری سکوت کرده اند بیش از نصف این جمعیت شهدا کودکان و زنان هستند ، عرصه های بین المللی لال شده اند و هیچ کاری نمی‌کنند.

فرمانده سپاه فتح گفت: طوفان الاقصی فقط یک ضربه‌  کوچک نبود این عملیات از همه جنبه‌ها ارزشمند بود یکی از شگفت انگیزترین عملیات ها بود سیستم امنیتی اسرائیل نتوانست این حمله را پیش بینی کند به قول خودشان قوی ترین ارتش دنیا هستند اما روزهای اول اینگونه کور بمباران می‌کنند

وی خاطر نشان کرد: جریان مقاومت بهترین زمان را نیز برای حمله انتخاب کرد ان شالله این حمله آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی خواهد بود.

خرم دل با اشاره به کنگره ملی شهدای استان گفت:  ۷ ماه از برنامه‌هایی که پیش بینی شده است عقب افتاده ایم، برنامه‌ها نیز به کمیته ها ابلاغ شده است از امسال تا مهر سال بعد ۳۰هزار برنامه پیش بینی شده بود که برگزار شود ۶۰ درصد کار باید امسال انجام می‌شد.

سردار خرم دل تاکیدکرد: به دو دلیل کار عقب افتاده یکی بحث مسائل مالی است که خودمان تا کنون قطره چکانی پیش برده‌ایم و از طرفی  برخی از مسولان  پای کار نیستند و گویا حس انجام کار را ندارد.

فرمانده سپاه فتح گفت: بیش از 2هزار و ۵۵۵یادواره باید برگزار می شد که تا کنون فقط 1هزار و 522 یادواره برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد: در بخش کتاب باید ۱۲۸ کتاب چاپ می‌شد که اکنون ۲۸ کتاب در دستور کار است ، موضوع کتاب مورد تاکید رهبر انقلاب‌ نیز بود است و این یکی از عقب ماندگی جدی ماست،  از ۱۳۰ رزمنده مصاحبه گرفته شده در حالی که 2هزارو 600 نفر باید انجام می‌شد.

سردار خرم دل ادامه داد: ساخت ۳۶۰ تابلو فلزی انجام شده است که آماده نصب است با وجود پیگیری های هنوز برای نصب اقدامی صورت نگرفته است.

وی بیان کرد: به ازای همه شهدای استان تمثال شان به صورت تابلوفرش طراحی شده است  که به خانواده شهدا اهدا می شود.

فرمانده سپاه فتح افزود: ۱۳ هزار روایت گری که باید انجام می شد 1هزار و 200 مورد انجام شده است .

وی ادامه داد: از کمیته هایی که فعالیت خوبی داشتند از جمله  دانش آموزی ، طلاب، ارتباطات ، صدا سیما، علمی پژوهشی ، ورزش جوانان، فرهنگ ارشاد، فضای مجازی و اقشار تشکر می‌کنم‌فعالیت کمیته‌ها باید در محل کنگره ثبت شود باید اتفاقات فاخری در این زمینه شکل بگیرد.


سردار خرم دل افزود: کارهای زیربنایی در حال شکل گیری است از شهریور ماه کار به صورت اجرایی پیش می رود.


وی بیان کرد: ۱۵ اجلاسیه و یک کنگره قشری باید برگزار شود ۳۰ سخنران ملی باید وارد استان شود باید در زمینه برگزاری یکی از استان های مطرح باشیم چرا در هر صورت مقایسه می شویم.

 مدیرکل بنیاد شهید گفت: ۹۸۰۰ دیدار با خانواده شهدا انجام شده است  ۴۲ یادواره برگزار شده ۴ فیلم در دست  اقدام است ۱۲ فیلم در دست  برای مجوز گرفتن است.

وی گفت: کارهای با کیفیتی در حال انجام است اما نیاز است سامانه ای طراحی شود که از همه خانواده شهدا سرکشی انجام شود و معلوم باشد از کدام خانواده شهید سرکشی انجام شده یا نشده است.

در ادامه نیز امین درخشان مدیرکل ارشاد گفت:  ساخت فیلم سینمایی  شهید طیب آغاز شده است بخشی از فیلم باید خارح از کشور ضبط شود کار زمان بر است اما فیلم نامه آن در حال نهایی شدن است.

درخشان گفت: بخش زیادی از فعالیت های فرهنگی آغاز شده است و کارهای مختلفی در حوزه تولیدات انجام شده ۲هزار برنامه فرهنگی هنری آغاز شده است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این‌نشست گفت: متلاشی کردن قدرت های اطراف رژیم صهیونیستی مد نظر آمریکا بود برخی را تسلیم و قدرت برخی را شکستند قرار نبود هیج کشور اسلامی قدرت مقابله داشته باشد اما دیدند که با ایران نمی توانند لین کار را انجام دهند این دو دلیلی داشت یکی رهبر و دومی مردم بود هدایت و رهبری مقام معظم رهبری در هیچ جای دنیا نمونه ندارد هیچگاه نتوانستند فکر رهبر را بخوانند و همیشه فکر دشمنان را می خواند و نقشه هاشان را بر ملا می کرد.

وی ادامه داد: سپاه قدس و شهید سلیمانی وضعی را ایجاد کرد که آغاز مقابله با تفکر اسرائیل و ارائه یک تفکر دیگر بود خروجی این تفکر جبهه مقاومت شد جبهه مقاومتی که با چند گروه کوچک شروع شد و قدرت گرفت.

احمدزاده گفت: آنچه که در این ایام رخ داد یک تغییر کاملا متفاوت بود چیزی که آمریکا برای عبور از دنیا شروع کرده بود کاملا برعکس شد همزمان مجموعه مقاومت و رهبری بی نظیر رهبر ما این قائده را بر هم زد.

وی بیان کرد: پرچم الهی و علم بالاست علمدار کربلا فرد بزرگی بود اما هدایت کننده خود امام حسین بود شهید سلیمانی فرد بزرگی بود اما تحت امر ولایت الهی بود آنچه الان در منطقه شکل می‌گیرد عبور از مدیریت جهانی و شکل گیری مرحله جدید دست و دشمن فکرش را نمی کرد.

وی خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت هدف را مشخص می‌کند، بلایی که سر اسرائیل آمد قابل ترمیم و بازسازی نیست درست است که غزه روزانه شهید می دهد اما اسرائیل بی هدف می‌جنگد کشتن زنان و کودکان قدرت نیست قدرت این بود که حماس این بلا را بر سر رژیم استکبار آورد تمان تلاش جبهه کفر در هم شکست خاورمیانه ای که ترسیم کرده بودند بر سرشان خراب شد.


استاندار گفت:شکست آمریکا و تمام کسانی که همراهش بودند قابل رویت است طرحی آمریکا برای نابودی اسلام شکست این امیدی است که ایجاد شده است.

احمدزاده گفت: این وضعی که در دنیا شکل گرفته این است که قدرت استکبار درهم شکسته است آثار شکستشان آغاز شده است خون های مطرح شهدای جنگ ، شهدای مدافع حرم، شهدای حزب الله و فاطمیون و ... دارند خوشان را نشان می دهند ما در جبهه قدرت و دست برتر هستیم.

همه یک مسولیت هایی داریم از مسؤلیت هایمان غافل نشویم سال قبل جنگ ترکیبی تمام عیار را شکل دادند هدفشان ارزشمند جلوه دادن پلیدی ها در ذهن جوانان بود

امروز در ۱۳ آبان دیدیم که جوانان و نوجوانان ما بیشترین حضور را داشتند این صحنه ها نشان می دهد دشمن در همه زمینه ها در حال شکست خوردن است این جوانان و نوجوانان باید با سیره شهدا نیز آشنا باشند.

احمدزاده بیان کرد: کنگره شهدا فرصتی ارزشمند و حرکت عظیم فرهنگی برای شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت است این کار نباید دست  کم گرفته شود کار تاثیرگذار و بزرگی است از جبهه فرهنگی نباید غافل شویم شبیه خون های فرهنگی می زنند

استاندار گفت: صحنه ای که دشمن در حال زمین خوردن است را باید با این اندیشه ها ایحاد کنیم جایگاه بالاتر مسولیت بیشتر می آورد.

وی گفت: تک تک مدیران استان باید پای کار باشند و کار را پیش ببرند.
با اشاره به انتخابات گفت: امید دشمن این است مردم‌پای صندوق ها نیایند اما مردم همچون ۱۳ آبان امروز حضور خواهند داشت و باید تلاش کنیم کنگره ملی شهدا نیز مهم است و باید بهترین نحو برگزار شود

استاندار افزود: در جلسات بعد افراد شناخته شده جامعه نیز حضور داشته باشند برنامه ها مردمی سازی شوند.

انتهای پیام

آخرین خبرها ازکنگره ملی شهدای کهگیلویه‌وبویراحمد
آخرین خبرها ازکنگره ملی شهدای کهگیلویه‌وبویراحمد
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار