رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1403-03-21 22:57 شماره خبر : 4872 https://sobhezagros.ir/short/4yQK7 0
در آستانه کنگره‌ ملی ۲ هزار شهید کهگیلویه‌وبویراحمد؛

اى برادرانم شما پشتيبان ولايت فقيه و روحانيت مبارز و در خط امام باشيد و هيچگاه به هر قيمتى كه شده امام را تنها نگذاريد و بعد از هر نماز ملت قهرمان، امام را دعا كنيد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» دانش آموز شهید سید غلام دیوسوار فرزند مراد، در پنجمین روز مردادماه سال ۱۳۵۱ در روستای رودشور دشمن زیاری از توابع شهرستان کهگیلویه چشم به جهان گشود.

سال ۱۳۶۳، درحالی که دانش آموز سال اول راهنمایی بود با عشق و علاقه فراوانی که به امام و جبهه و جهاد و شهادت داشت در لبیک به ندای رهبر انقلاب سنگر مدرسه را ترک کرد و به‌عنوان بسیجی راهی جبهه‌های نور علیه ظلمت شد تا در کلاس درس سیدالشهدا (ع) مشق عشق و جهاد و شهادت کند.

این شهید والامقام، سرانجام در دومین روز فروردین ۱۳۶۴، در سن دوازده سالگی، با شرکت در عملیات بدر در منطقه عملیاتی شرق دجله، براثر اصابت ترکش گلوله توپخانه دشمن به درجه رفیع شهات نائل آمد .

  فرازی از وصیت نامه:  

اى برادرانم شما پشتيبان ولايت فقيه و روحانيت مبارز و در خط امام باشيد و هيچگاه به هر قيمتى كه شده امام را تنها نگذاريد و از خواهرانم مى‌خواهم شما همانند زينب، زينب زمان باشيد و حجابتان را حفظ كرده كه مشت محكم و سنگر مهمى بر عليه كافران و از خدا بى خبران باشد و من راضى نيستم كسي كه ولايت فقيه را قبول ندارد در تشييع جنازه من شركت كند.

و بعد از هر نماز ملت قهرمان، امام را دعا كنيد.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار