رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-11-29 08:39 شماره خبر : 2551 https://sobhezagros.ir/short/erX23 0
به زودی برگزار می‌شود؛

مناظره کاندیداهای حوزه‌های انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد به همت گروه تلویزیون اینترنتی ویتامین و پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» با توجه به این‌که کمتر از 13 روز تا زمان برگزاری دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی‌مانده، اما مدتی است که تنور آن در کهگیلویه و بویراحمد داغ‌تر از همیشه شده است.

از همین رو در روزها و ماه‌های اخیر مباحث زیادی نیز در محافل سیاسی استان مطرح‌شده و به‌نوعی کهگیلویه و بویراحمد را به صحنه جدال سیاسیون در عرصه‌های مختلف تبدیل کرده است که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تقابل میان کاندیداهای انتخاباتی در 3 حوزه انتخابیه اشاره کرد.

 لذا این پایگاه خبری با توجه به رسالت خود مبنی بر تنویر افکار عمومی و آگاه‌سازی بیشتر جامعه، آمادگی دارد مناظره‌ای میان تمامی کاندیداهای دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی را برگزار کند.

بنابراین صبح زاگرس دعوت خود را از کاندیداهای سه حوزه انتخابیه «بویراحمد، دنا و مارگون»، «کهگیلویه، لنده، چرام و بهمنی» و «گچساران و باشت» برای حضور در دفتر خبری خود اعلام می‌کند.

گفتنی است تاکنون 3 نفر از کاندیداهای حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون برای حضور در این مناظره که روز دوم اسفندماه برگزار خواهد شد اعلام آمادگی کرده اند و منتظر اعلام نظر سایر نامزدها خواهیم بود.

مناظره کاندیداهای حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده روز سوم اسفند و حوزه انتخابیه گچساران و باشت روز چهارم اسفندماه برگزار خواهد شد. 

این برنامه کاری مشترک از گروه تلویزیون اینترنتی ویتامین و پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس خواهد بود.

مناظره‌ داغ انتخاباتی در صبح زاگرس+ پوستر
مناظره‌ داغ انتخاباتی در صبح زاگرس+ پوستر
مناظره‌ داغ انتخاباتی در صبح زاگرس+ پوستر
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار