رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/02 Monday - 2024 23 September الاثنين ، 20 ربيع الأول ، 1446
ساعت
متولی راه پاتاه - دهدشت خبر داد:

متولی اصلی راه پاتاه - دهدشت از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین به علت مسدود شدن یکی از تونل‌های این مسیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» محور ارتباطی پاتاوه – دهدشت یکی از مسیرهای پرتردد در استان کهگیلویه و بویراحمد است و روزانه وسایل نقلیه مختلفی از  استان کهگیلویه و بویراحمد و استان‌های هم‌جوار از این مسیر صورت می‌گیرد

دراین‌خصوص و در جلسه کمیسیون راه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد منع تردد اتوبوس‌ها در محور پاتاوه – دهدشت اعلام شد و ممنوعیت تردد به علت ناایمن بودن بخشی از این مسیر در تقاطع‌های غیرهم‌سطح است.

دراین‌رابطه سرهنگ حسن دانا یار رئیس پلیس‌راه انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:  در بحث اتوبوس‌ها مجوزی توسط تهران برای تردد به ما داده نشده است و ما پیگیر هستیم با رفع نقص دونقطه در تقاطع گندی خوری و سوق – لنده که در حال ساماندهی است، اجازه تردد به اتوبوس‌ها داده خواهد شد.

در کنار این موضوع اما به‌تازگی پوستری توسط متولیان مربوطه راه اصلی پاتاوه – دهدشت منتشر شده است که تردد هرگونه وسایل نقلیه سنگین در مسیر پاتاوه – دهدشت ممنوع اعلام شده است.

در این اطلاعیه آمده است: از تاریخ ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۲ تا ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۲ به علت عملیات اجرائی در تونل شماره ۴ محور پاتاوه – دهدشت و مسدود بودن آن، تردد از جاده جایگزین برای آن وسایل نقلیه ممنوع است.

این اطلاعیه همچنین ذکر کرده است: در صورت هرگونه عبور مسئولیت حقوقی و کیفری متوجه خود شما خواهد بود.

ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در پاتاوه-دهدشت
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار