رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
چرا اینترنت در یاسوج ضعیف است؟

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: گا‌هاً معارضاتی که وجود دارد مانع بر طرف شدن مشکلات اینترنت در نقاط کور استان و شهر یاسوج می‌شوند.

 خداداد خالق پناه در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» گفت: گا‌هاً برای رفع نقاط کور اینترنت در برخی شهر‌ها شهرداری معارض می‌شود گاهی خود مردم نیز معارض می‌شوند با راه‌اندازی دکل در کنار محل سکونتشان مخالفت می‌کنند این معارضات سرعت کار را پایین می‌اورند و باعث می‌شوند نتوانیم برخی از پروژه‌ها را توسعه دهیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد  بیان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه شهرداری‌ها همکاری لازم را جهت توسعه شبکه اینترنت داشته باشند متأسفانه معارضان باعث کندی کار می‌شود.


وی افزود: طراحی شبکه سیار ما قبلاً برای یک شهر با ساختمان‌های یک طبقه یا دو طبقه بوده است اما اکنون در سطح شهر یاسوج ساختمان‌های ۵ تا ۱۰ طبقه وجود دارد این موارد باعث می‌شود که پوشش با مشکل رو به رو شود و شاهد نقاط کور اینترنت در شهر یاسوج باشیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت:  یک سری افزایش ارتفاع دکل در دستور کار است و یک سری جا به جایی دکل را داریم که با این کار‌ها نقاط کور پوشش داده خواهد شد.


خالق پناه بیان کرد: مثلاً در خیابان معلم‌ها، شهرک جهاد، امامت ۱۴، امامت ۷، کاشانی ۱۰ شهادت ۱۱ از جمله نقاطی هستند که یا در حال افزایش ارتفاع دکل و یا جا به جایی دکل هستیم که در برخی نقاط متأسفانه همچنان درگیر معارضات هستیم.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار