رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
هم‌زمان با هفته دولت صورت گرفت:

به مناسبت هفته دولت، جمعی از دانش‌آموزان بسیجی شهرستان لنده با فرماندار این شهرستان دیدار و مطالبات خود را در حوزه‌های مختلف بیان کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، امروز و هم‌زمان با هفته دولت، جمعی از اعضای فعال بسیج دانش‌آموزی حوزه شهید فهمیده با فرماندار شهرستان لنده دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار چندساعته دانش‌آموزان علاوه بر بررسی مشکلات حوزه دانش‌آموزی و علمی خود خواستار رسیدگی به مشکلات حوزه‌هایی برق، راه‌های روستایی، آب آشامیدنی روستاها، تسهیلات اشتغال‌زایی و مسائل بهداشتی و درمانی در سطح روستاها و شهرلنده شدند.

در ادامه نیز جلال دانش با اشاره به نقش سازنده دانش‌آموزان در آینده کشور گفت: شما دانش‌آموزان سرمایه‌های علمی و آینده‌ساز این کشور هستید که باید برای تکامل مراحل علمی همراه با بصیرت‌افزایی در رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی گام‌های اساسی بردارید.

وی افزود: حفظ روحیه مطالبه‌گری و پیگیری مشکلات شهرستان از سوی شما دانش‌آموزان یک نقطه قوت برای ارتقای سطح فکری دانش‌آموزان است.

فرماندار شهرستان لنده گفت: مطالبات شما در حوزه‌های مختلف زیرساختی و عمرانی و حتی توسعه‌ای این شهرستان نشان از روحیه جهادی و بسیجی شما عزیزان است.

وی تأکید کرد: شهادت شهیدان رجایی و باهنر و نام‌گذاری هفته دولت به نام این دو شهید عزیز یادآور رشادت‌ها و تلاش‌های خوب این دو شخصیت برجسته برای تعالی اهداف انقلاب اسلامی بود.

دانش گفت: تلاش خیلی خوب دولت سیزدهم از بدو شروع تا به امروز در سطح کشور و استان و شهرستان با رویکرد محرومیت‌زدایی آغاز شده است و در طول دو سال گذشته تلاش‌های خوبی در سطح شهرستان لنده صورت‌گرفته است.

وی افزود: پیشرفت چشمگیر روند ساخت بیمارستان لنده، آسفالت راه‌های روستایی، ساماندهی بحث طرح هادی در روستاها، تأمین برق اضطراری برای مرکز بستردرمانی و بخش دیالیز شهرستان لنده از جمله اقداماتی است که صورت‌گرفته است.

فرماندار شهرستان لنده گفت: کاری باید در مدت‌زمان ۲ الی ۳ سال برای پروژه ایستگاه برق دژ کوه در روستای لیر انجام می‌شد در کمتر از یک بازده زمانی 6ماهه با پیگیری استاندار، نماینده مردم در مجلس و مدیرانی و استانی و شهرستانی به ثمر رسید و در آینده نزدیک افتتاح خواهد.

وی در ادامه گفت: فعلاً اختلاف فنی جزئی در بحث افتتاح این پروژه داریم که این مهم با پیگیری‌های استاندار و مسئولان مربوطه و خود ما در حال رفع است.

دانش گفت: تنها دو روستای شهرستان لنده در حوزه طرح هادی فاقد آسفالت هستند که باهمت بنیاد مسکن استان و شهرستان در آینده نزدیک نیز این مشکل برطرف خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در حوزه ارتباطات شاهد تحولات اساسی بودیم که امروز بیشتر مناطق شهرستان لنده دارای پوشش ارتباطی هستند.

دانش گفت: بخش اعظمی از مشکلات اینترنت شهرستان لنده ناشی از خود فیبر نوری است که امیدواریم هرچه سریع‌تر فیبر نوری شهرستان کهگیلویه به لنده و لنده به بهمئی به بهره‌برداری برسد تا این مشکل شهرستان نیز برای همیشه بر طرف شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در همه حوزه‌های شاهد رشد و پیشرفت قابل‌توجه پروژه‌های عمرانی هستیم و در بحث جاده لنده به تراب تمامی ابنیه فنی آن در همین دولت تکمیل و اجرایی شده و عملیات بیس ریزی و در آینده نزدیک آسفالت آن نیز به همت بنیاد علوی آسفالت و قطعه دوم نیز با سرعت قابل‌توجهی با اعتباری افزون بر ۱ هزارمیلیاردریالی در حال اجرا است.

در ادامه نیز فرمانده حوزه دانش‌آموزی شهید فهمیده به‌رسم یادبود یک جلد کلام‌الله مجید را به فرماندار شهرستان لنده اهدا کردند.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: 

 
 
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار