رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
در واکنش به خبر صبح زاگرس مطرح شد:

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به خبر صبح زاگرس از بررسی و حل مشکلات اینترنت در روستای گِردوَه شهرستان بویراحمد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در روزهای گذشته  مشکلات اینترنت روستای گِردوَه از توابع بخش کبگیان در شهرستان بویراحمد مورد بررسی قرار گرفت این روستا در چند سال گذشته به دلیل نداشتن اینترنت با مشکلاتی مواجه شده است و سبب گلایه اهالی این روستا شد.

در همین رابطه روستاییان گِردوَه خواستار بررسی مشکلات اینترنت و آنتن‌دهی این روستا هستند و با بیان اینکه مشکلات این روستا در چند سال گذشته ادامه‌دار بوده است از شرایط فعلی ناراضی و از مشکلات آن دچار مشقت هستند.

این روستاییان  با اظهارات مختلفی از این مشکلات گلایه‌مند هستند و عنوان کردند: برخی از روستاهای هم جوار همچون روستای محمدآباد مشکلات اینترنت و آنتن‌دهی آنها به همت اداره کل فناوری ارتباطات و اطلاعات حل شده است و روستای ما در چند سال گذشته با این مشکل مواجه است و این اداره کل می‌تواند نسبت به مشکل پیش‌آمده به دنبال ارائه راهکار و پیگیری مطالبات مردم باشند. (سابقه خبر)

این خبر با واکنش مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد همراه شد و وی گفت: بخشی از روستای گِردوَه پوشش اینترنت ندارد. 

سید محمود رادمنش به راهکار مشکلات اینترنت در این روستا که در طی سالیان مختلف ادامه داشته است اشاره کرد و گفت:  یک پروژه ارتباطی با اعتبار ۶ میلیارد تومان تهیه و تامین هستیم. 

وی ادامه داد: با احداث یک سایت کامل ارتباطی در قلب این روستا  جاده و  روستای گِردوه را پوشش خواهد داد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار