رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
مدیرکل ارتباطات در گفتگو با صبح زاگرس:

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد از بررسی مشکلات اینترنت و آنتن‌دهی در روستاهای بخش دیشموک توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» آنتن‌دهی و اینترنت تلفن همراه یکی از ضروری‌ترین امکانات برای مردم مناطق روستایی است تا ساکنان این مناطق با آسودگی خاطر برقراری تماس داشته باشند و امور و کارهای مربوط به اینترنت را پیگیری کنند.

در اهمیت  آنتن‌دهی و داده می‌توان به داشتن ارتباطی دائمی و اتصال به شبکه اینترنت اشاره کرد که بتوان در مواقع ضروری همچون تماس با مراکز اورژانسی در زمان هرگونه سانحه یا حادثه اشاره کرد تا فرد از گرفتاری و مشقت رهایی یابد، هرچند استفاده‌های متعدد از شبکه تلفن همراه محدود به این موضوع نیست و کاربردهای گوناگون آن از دیگر ویژگی‌های این شبکه ارتباطی است. 

در کنار اهمیت آنتن‌دهی و اینترنت تلفن همراه اما گلایه‌هایی از مشکلات اینترنت در بخش دیشموک و همچنین مواردی از روستاهایی این بخش از توابع شهرستان کهگیلویه وجود دارد. 

شهروندان در این مناطق به پایین‌بودن سرعت اینترنت اشاره داشته و با بیان اینکه نبود سرعت مطلوب اینترنت سبب ایجاد مانع برای فعالیت‌های مختلف می‌شود، اظهار داشتند: داشتن ارتباطی پایدار با سرعت مطلوب می‌تواند سبب انجام امور مربوطه در این بخش شود؛ اما در شرایط حاضر  مشکلات در بخش مشاهده می‌شود.

این شهروندان ادامه دادند: متولیان مربوطه می‌توانند علت‌های سرعت پایین اینترنت در بخش دیشموک را بررسی کرده و در صدد حل آن باشند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با «صبح زاگرس» گفت: مشکلاتی از آنتن‌دهی و اینترنت  در روستاهای دیشموک گزارش شد و بازدیدهای میدانی دراین‌رابطه صورت گرفت.

محمود رادمنش با اشاره به اینکه مجموعه مشکلات این مناطق جمع‌آوری و برای حل آنها برنامه‌ای صورت رفته است گفت: مقرر شد در پروژه‌های سال جاری پیگیری‌ها برای حل مشکلات این روستاها در دستور کار قرار گیرد. 

وی با تأکید بر اینکه مشکلات این روستاها دنبال می‌شود افزود: در پروژه‌های سال جاری تلاش می‌شود با تخصیص و دریافت اعتبار این مشکلات مورد رسیدگی و حل قرار گیرد.
انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار