رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
در گفتگو با صبح زاگرس مطرح شد:

فرماندار شهرستان بویراحمد به بیان علت مشکلات ایجاد شده در تأمین آب لوداب پرداخت و گفت: در شرایط حاضر جریان آب برقرار است؛ اما با انجام مرحله آزمایش مشکلات آب حل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» بارش نزولات آسمانی سبب افزایش منابع آبی زیرزمینی، برکت در کار و تلاش کشاورزان و طراوت و سرسبزی طبیعت می‌شود.



در کنار مزیت‌های بارش باران یا برف برخی مواقع مشکلاتی رخ می‌دهد که در اثر آن رنج و درد برای مردم ایجاد می‌شود تا متولیان مربوطه در سریع‌ترین زمان این مشکلات را حل کنند.



دراین‌ارتباط در اثر باران‌های گذشته منبع آبرسانی روستای گردگان لوداب ریزش پیدا کرده است و این موضوع سبب مشکلاتی در تأمین آب آشامیدنی مردم روستا شده است.



در کنار این موضوع برخی خبرها از مشکلات آب در اثر بارش‌ها در کل لوداب مطرح شد که دراین‌رابطه نیاز ورود به‌موقع متولیان مربوطه برای بررسی این موضوع است.



فرماندار شهرستان بویراحمد در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» گفت: لوله آب کل لوداب در اثر بارش و ریزش دچار مشکل شد.



شهرام مهدوی مطلق با بیان اینکه در محور پاتاوه-دهدشت، در منطقه عزیزی ریزش سنگینی داشتیم، گفت: چون لوله ۵۰ متری در مجاورت این ریزش بود، مشکلاتی ایجاد کرد و آب قطع شد و بعد از ۱۲ ساعت از طریق بیل و دستگاه تعمیر صورت گرفت و لوله جدید ۱۰ اینچ جای‌گذاری شد.

وی ادامه داد: در شرایط حاضر جریان آب برقرار است؛ اما با انجام مرحله آزمایش مشکلات آب حل می‌شود.



انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار