رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
شهروند خبرنگار؛

مسدود شدن جاده ورودی مقبره شهدا از ارم یک‌یکی از شهروندان یاسوجی با ارسال تصاویری از مسدودسازی جاده دسترسی ارم یک به مقبره شهدای گمنام گلایه کرد.

 به گزارش صبح زاگرس؛ یکی از شهروندان یاسوجی با ارسال تصاویری برای این پایگاه خبری ضمن انتقاد از مسدودسازی راه دسترسی به مقبره شهدای گمنام یاسوج از طرف ارم یک گلایه کرد و افزود: متأسفانه مدتی است  برخی افراد با ریختن سنگ و نخاله راه دسترسی از سمت ارم یک به مقبره شهدای گمنام که در پارک جنگلی یاسوج واقع‌شده را مسدود کرده اند و در این مدت دلدادگان و عاشقان این شهدای والامقام برای عبور و مرور با مشکلاتی از این سمت مراجعه هستند.


همان‌گونه که در تصاویر قابل‌مشاهده است جاده دسترسی به این مقبره مسدود شده است که این موضوع می‌تواند در شب باعث واژگونی خودروها به دلیل عدم مسدود بودن این مسیر شود.

 

 تابستان سال 82 مردم شهیدپرور و ولایتمدار یاسوج میزبان 8 شهید گلگون‌کفن بی‌نام‌ونشان بودند که این شهدای والامقام در بام شهر یاسوج در ارتفاعات پارک جنگلی مشرف‌به شهر یاسوج در خاک آرامیده اند.


این مکان مقدس که در مرتفع‌ترین نقطه شهر گردشگر پذیر یاسوج قرار دارد یادآور رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های جوانان و دلاوران این آب‌وخاک خواهد بود و این مکان در مراسمت مذهبی شاهد حضور خیل عظیمی از مردم ولایت مدار مرکز استان است.

 

در چند سال اخیر هرچند جاده اصلی دسترسی به این مکان جاده اصلی پارک جنگلی یاسوج بوده، اما با کار جهادی سپاه فتح استان و همکاری مسئولان استانی این مکان به زیاتگاهی در خور شأن برای دلدادگان  و عاشقان عصمت و طهارات برای برگزاری مناسبات مذهبی و عیادههای مختلف تبدیل شده است.

 

حتی برای دسترسی آسان تر به این مکان نورانی و سهولت در امر رفت و آمد، جاده دسترسی جدیدی از سمت خیابان ارم یک و دوم یاسوج به این مکان از سوی شهرداری یاسوج در دست اقدام قرار گرفت که مشاهدات میدانی نشان میدهد یکی از جاده های دسترسی به این مکان مقدس توسط عده ای بسته شده است.

 

حال انتظار میرود مسئولان شهری نسبت به بازگشایی و برطرف کردن این مسئله قدم پیش نهند و این مسئله را هرچه سریعتر مرتفع نمایند.


تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛



انتهای پیام/

مسدود شدن جاده ارتباطی مقبره شهدای گمنام یاسوج
مسدود شدن جاده ارتباطی مقبره شهدای گمنام یاسوج
مسدود شدن جاده ارتباطی مقبره شهدای گمنام یاسوج
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار